Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAF – organizează, în data de 3 octombrie 2018, o dezbatere publică pe marginea proiectului de Hotărâre de Guvern privind modificarea H.G. nr. 520/2013, privind organizarea și funcționarea ANAF, afișat pe site-ul instituției și pe cel al MFP în data de 26.09.2018.
UPDATE:
Întâlnirea a fost AMÂNATĂ de organizatori „„pentru o dată care va fi anunțată ulterior”
Anunțul inițial menționa că „întâlnirea va avea loc în clădirea Ministerului Finanțelor Publice din str. Apolodor nr. 17, sala 315, etj. 1”, precizase ANAF, într-un comunicat transmis marți.
Persoanele interesate, asociațiile de afaceri, alte asociații legal constituite pot depune, în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii.
„Vă rugăm să confirmați participarea la adresa de email presa@anaf.ro, până la data de 2 octombrie 2018, ora 17.00”, atenționează ANAF.
Programul evenimentului
Luarea cuvântului se va face în ordinea înscrierii pe lista de prezență și nu va depăși 10 min/persoană sau organizație.
Ordinea de zi este următoarea:
10.00 – 10.15 – Sosirea participanților și înscrierea la cuvânt
10.15 – 10.30 – Prezentarea proiectului de către inițiatorii acestuia
10.30 – ultima recomandare – Luări de cuvânt ale participanților înscriși
– Concluzii
Ce schimbări sunt în discuție
Înițiatorii proiectului au dispus „organizarea în cadrul
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a unui Serviciu intern de prevenire şi protecţie, care să funcţioneze în subordinea directă a angajatorului ca o structură distinctă”.
De asemenea, „se impune constituirea unei structuri la nivel de birou, respectiv Biroul pentru protecţia datelor cu caracter personal, care să funcţioneze în directa subordonare a preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în prezent responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal desfăşurându-şi activitatea în cadrul Direcţiei generale de integritate – Compartimentul protocoale şi protecţia datelor personale”, mai arată inițiatorii.
DOCUMENTE:
– Nota de Fundamentare a proiectului normativ
– Proiectul de HG
– Anexa – Organigrama ANAF