-0.1 C
București
vineri, 17 ianuarie, 2025

Apa Calipso crește 18% în primul semestru din 2018

Dată:

Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o cifră de afaceri mai mare cu 18%, comparativ cu anul precedent, și a realizat investiții semnificative în echipamente și sisteme certificate internațional. Creșterea se datorează investițiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani, în echipamente, tehnologii și sisteme certificate internațional.

Anul acesta, Apa Calipso și-a extins portofoliul de produse, lansând pe piață produsele la 0,5 litri, distribuite în magazinele tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.

Investițiile realizate în echipamentele de ambalat moderne și prietenoase cu mediul asigură reducerea cantităților de ambalaje puse pe piață, și, totodată, creșterea capacității de producție, având un nivel ridicat de eficiență. Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural.

Daciana Siderache, director general Apa Calipso

Transparență și eficiență în producție și livrări
Consumatorii încep să cunoască piața, de orice natură ar fi ea. Accesul la informație face lumea produselor mai transparentă”, precizează George Ristea, Director Comercial Apa Calipso. Investițiile materiale și umane în sistemele certificate internațional, precum IFS și BSCI, generează, astfel, un nivel înalt de transparență pe întregul lanț de producție și furnizare. Compania a investit și în echipamente și soluții tehnice pentru eficientizarea livrărilor.

Analizele de laborator arată că apa Calipso, provenită dintr-un izvor natural, este o apă cu un complex optim de minerale, ceea ce o încadrează în zona apelor oligominerale. Nivelul de nitriți prezenți în apa de izvor naturală îmbuteliată de Calipso se situează sub capacitatea de detecție a aparatelor de laborator, în vreme ce reziduul fix este de 372 mg la litru, iar valoarea pH-ului este de 8,2, similar cu pH-ul lichidelor din corpul uman.

Caracteristicile apei Calipso determină mamele grijulii să cumpere bidoane la 10L pentru a-și îmbăia bebelușii, pentru că aceasta protejează pielea sensibilă a nou-născuților.

Despre Apa Calipso
Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...