0.8 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

Apa Calipso crește 18% în primul semestru din 2018

Dată:

Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o cifră de afaceri mai mare cu 18%, comparativ cu anul precedent, și a realizat investiții semnificative în echipamente și sisteme certificate internațional. Creșterea se datorează investițiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani, în echipamente, tehnologii și sisteme certificate internațional.

Anul acesta, Apa Calipso și-a extins portofoliul de produse, lansând pe piață produsele la 0,5 litri, distribuite în magazinele tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.

Investițiile realizate în echipamentele de ambalat moderne și prietenoase cu mediul asigură reducerea cantităților de ambalaje puse pe piață, și, totodată, creșterea capacității de producție, având un nivel ridicat de eficiență. Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural.

Daciana Siderache, director general Apa Calipso

Transparență și eficiență în producție și livrări
Consumatorii încep să cunoască piața, de orice natură ar fi ea. Accesul la informație face lumea produselor mai transparentă”, precizează George Ristea, Director Comercial Apa Calipso. Investițiile materiale și umane în sistemele certificate internațional, precum IFS și BSCI, generează, astfel, un nivel înalt de transparență pe întregul lanț de producție și furnizare. Compania a investit și în echipamente și soluții tehnice pentru eficientizarea livrărilor.

Analizele de laborator arată că apa Calipso, provenită dintr-un izvor natural, este o apă cu un complex optim de minerale, ceea ce o încadrează în zona apelor oligominerale. Nivelul de nitriți prezenți în apa de izvor naturală îmbuteliată de Calipso se situează sub capacitatea de detecție a aparatelor de laborator, în vreme ce reziduul fix este de 372 mg la litru, iar valoarea pH-ului este de 8,2, similar cu pH-ul lichidelor din corpul uman.

Caracteristicile apei Calipso determină mamele grijulii să cumpere bidoane la 10L pentru a-și îmbăia bebelușii, pentru că aceasta protejează pielea sensibilă a nou-născuților.

Despre Apa Calipso
Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...