12.3 C
București
marți, 25 martie, 2025

Asociația Română a Magazinelor Online a lansat ghidul pentru Black Friday 2017

Dată:

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat versiunea 2017 a ghidului pentru Black Friday, disponibil pe site-ul asociației.  Ghidul este adresat retailerilor, dar și clienților cu scopul de a le facilita informarea înaintea celui mai important eveniment de shopping al anului. Acesta cuprinde informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare.

Vorbim de câteva mii de magazine online angrenate în fenomenul Black Friday, milioane de produse cu preț redus, mii de angajați implicați, de la faza de planificare la cea de execuție, deci un efort logistic considerabil concentrat într-o singură zi. Totodată, având în vedere creșterile înregistrate de Black Friday în fiecare an, atât din perspectiva numărului cumpărătorilor, cât și a valorii vânzărilor, considerăm esențial să asigurăm o bună informare a retailerilor relativ la provocarea organizării evenimentului de shopping astfel încât să ofere cu fiecare an o experiență cât mai bună clienților.

Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online.

Anul trecut, vânzările de Black Friday au depășit 120 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de 2015 și cu 60% mai mari față de 2014.

Comerțul online în România are un potențial foarte bun de creștere așa cum o arată și cifrele post-Black Friday. Explicația e simplă – clienții au acces la o gamă vastă de produse, pot face comparație de prețuri, este așadar un canal perfect transparent, beneficiază de servicii cu valoare adăugată și, în plus, economisesc timp și bani. Pentru magazine, avantajele sunt legate de investiția inițială minimă în deschiderea magazinului, costurile reduse de operare și accesul la un număr mult mai mare de clienți”, a mai adăugat Florinel Chiș.

Anul trecut comerțul online din România a avut un avans de 38% la o valoare de 2,05 miliarde de euro, conform raportului european privind comerțul electronic realizat de Global Ecommerce Association. România s-a clasat astfel pe primul loc în Europa după rata de creștere și pe locul doi la nivel global, după Australia, care a înregistrat un avans de 40%.

Pentru anul în curs, ARMO estimează o valoare a retailului online autohton de peste 2,5 miliarde de euro și un potențial de dublare a acestei valori până în 2020.

Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Romstal.

Despre ARMO
Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici. Pot deveni membri ARMO magazinele online care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației persoanele fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director. Mai multe informații despre ARMO: http://www.armo.org.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.