13.2 C
București
duminică, 26 martie, 2023

Autovit.ro promite, de Black Friday 2018, discounturi de până la 50% la peste 300 de autoturisme

Dată:

Autovit.ro – cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și rulate – a anunțat, marți, că va organiza cea de-a cincea ediție de Black Friday vineri, 16 noiembrie 2018, campanie prrin care estimează cifre record: peste 300 de oferte de la dealerii parteneri Autovit.ro, reduceri de până la 50% pentru autoturisme, camioane și utilaje grele.

„Black Friday a devenit o tradiție pentru Autovit.ro, care a organizat prima ediție dedicată autoturismelor în 2013”, arată un comunicat al retailerului auto.

Ce branduri sunt la ofertă

În 2018, ofertele pregătite de partenerii Autovit.ro depășesc 300 de autoturisme de la cele mai căutate branduri de către români, precum Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes și BMW.

În plus, „anul acesta, Autovit.ro pregătește și o serie de #superoferte, unde reducerile vor ajunge la până 50% pentru anumite autoturisme. Ca valoare a discount-ului, vor exista mașini și cu 20.000 euro mai ieftine decât în mod obișnuit”, mai arată Autovit.ro.

Oferta de Black Friday este completată și de prețuri speciale pentru camioane și utilaje grele, cu reduceri de peste 30%, oferite de cei mai mari dealeri din domeniu.

Anul trecut, valoarea reducerilor de Black Friday a însumat peste 1 milion de euro, iar valoarea mașinilor scoase la vânzare a atins suma de 6,9 milioane de euro. Tocmai de aceea, anul acesta ne-am depășit limitele și am reușit să aducem alături o serie de parteneri noi și să creștem atât numărul ofertelor, cât și valoarea discounturilor.
Andrei Dumuța, Business Manager Autovit.ro

Crește apetitul clienților

Apetitul utilizatorilor români pentru autoturisme de Black Friday a crescut de la an la an, mai arată Autovit.ro.

Acest lucru se poate observa și din „traficul înregistrat în secțiunea de Black Friday în 2017 (197.000 de vizitatori unici), cu 181% mai mult comparativ cu ediția din 2016 și cu 60% mai mult decât numărul vizitatorilor într-o zi obișnuită”.

Pașii de urmat pentru accesarea ofertelor

Pentru a beneficia de ofertele de Black Friday, utilizatorii trebuie să parcurgă câțiva pași simpli: să sune la dealerul care propune oferta și să achite un avans pentru a rezerva mașina dorită.

Totodată, „cumpărătorii se pot înscrie înainte de începerea campaniei, între 13 și 15 noiembrie, pe www.blackfriday.autovit.ro, completând formularul de pe pagină. Vor primi alerte prin email și SMS toate datele necesare pentru a afla ce oferte sunt disponibile de Black Friday imediat ce campania începe”, se mai arată în comunicatul retailerului.

Despre Autovit.ro
Autovit.ro este cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de  mașini noi și second-hand, cu peste 2 milioane de vizitatori lunari și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei.
Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.
Aparținând OLX Group și cu o experiență de 18 ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...