2.6 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

Bilete online, cu cel puţin 6 ore înainte de plecarea trenului

Dată:

CFR Călători informează că pentru a veni în sprijinul clienților, începând de astăzi 14 iunie a.c., biletele se pot cumpăra online cu cel puţin 6 ore înainte de plecarea trenului, față de 12 ore cât era până acum

Biletele în trafic intern pot fi achiziţionate anticipat, cu până la 30 de zile înainte de efectuarea călătoriei. IMPORTANT pentru pasageri este faptul că tipărirea biletului online nu este obligatorie! Identificarea în tren are loc în baza ID-ului (codului) biletului electronic care poate fi notat / fotografiat și a unui act oficial de identitate (Carte de Identitate, paşaport, permis de ședere).

Reamintim pasagerilor care utilizează internetul că aplicaţia de cumpărare online a biletelor de tren poate fi accesată direct de pe site-ul oficial www.cfrcalatori.ro, din secţiunea  MyCFRCălători/Login. Aceasta facilitează cumpărarea de bilete la toate trenurile InterRegio şi Regio Expres cu regim de rezervare în trafic intern. La cumpărarea de bilete online se adaugă o reducere de 5% la suma finală, care se cumulează și cu alte discounturi. De exemplu, pentru călătorii care deţin Cardul Tren Plus reducerea este de aproximativ 30%.

Tipurile de bilete care pot fi achiziţionate sunt: la preţ întreg (adult), copil, elev, minigrup 2 – 5, oferta dus-întors, bilet în baza cardului TrenPlus sau bilete pentru adult și copil cu reducere de la 10% până la 25% din tariful de transport la cumpărarea cu anticipaţie de 6 – 30 zile. Cumpărarea, modificarea sau restituirea biletelor CFR achiţiţionate online se poate efectua până cel mai târziu cu 6 ore înainte de plecarea trenului, direct de către client din contul său de utilizator. Factura se emite și se transmite pe adresa de e-mail în format electronic, numai la cerere, prin completarea formularului specific din contul de utilizator.

Pentru cumpărarea biletelor online, clienţii trebuie să se înregistreze în contul MyCFRCălători/Login de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, să completeze toţi paşii indicaţi pe platformă, să aleagă destinaţia unde vor să ajungă şi să finalizeze plata. După ce tranzacţia este confirmată ca fiind plătită, clientul primeşte, via e-mail, varianta electronică a biletului de tren, disponibil şi din contul de utilizator.

Informaţii suplimentare despre utilizarea platformei sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro la secțiunea Tarife în ţară / Cum cumperi bilet sau la numerele de telefon: 0731990987, 0731990129 şi  021.319.353 (zilnic, în intervalul orar 08:00-20:00).

CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren!

Despre CFR Călători
Societatea de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...