Conducerea retailerului Brico Depôt România – parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuințe – a anunțat miercuri, la București, finalizarea procesului de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și o nouă poziționare de brand. Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum – după preluarea Praktiker – 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.
„Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie”, au anunțat, într-o conferință de presă, reprezentanții retailerului.
Clienții vor beneficia, astfel, de „o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft”.
În prezent, rețeaua listează 16.000 de articole pentru casă și grădină, față de 12.000 câte erau la momentul intrării Brico Depôt pe piața românească – anul în 2013.
Noul slogan: „it’s good to be home”
Au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor.
În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.
Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.
Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic.
Adela Smeu, CEO Brico Depôt România
Tombolă cu premii: „34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți”
Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.
Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.
Catalog de oferte: „Inspirație pentru grădină și balcon”
Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului.
În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție.
Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, în magazinele Brico Depôt, pe website – www.bricodepot.ro – și în aplicația Brico Depôt.
Despre Brico Depôt România
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013 – după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.