30 C
București
duminică, 21 iulie, 2024

CCIB, în slujba comunităţii de afaceri bucureştene

Dată:

Miercuri, 16 mai 2018, a avut loc Adunarea generală a reprezentanţilor membrilor Camerei de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB). Pe ordinea de zi a adunării – statutar constituită – s-au aflat atât probleme organizatorice, cât şi probleme de natură strategică.

În prima parte a evenimentului a fost dezbătut Raportul privind evoluţia comerţului, industriei, serviciilor şi a altor activităţi din municipiul Bucureşti, a fost dezbătut şi aprobat Raportul Colegiului de Conducere privind activitatea CCIB în intervalul mai 2017 – aprilie 2018 şi au fost aprobate: deciziile adoptate de Colegiul de Conducere în această perioadă, obiectivele CCIB aferente perioadei 2018-2019, execuţia bugetară pe anul 2017, proiectul bugetului pentru anul 2018 și a fost validat raportul de verificare al auditorului pentru anul 2017.

În deschidere, președintele CCIB, Sorin Dimitriu, a vorbit despre seria de manifestări menite să marcheze aniversarea a 150 de ani de activitate neîntreruptă a Camerei bucureștene, serie derulată sub sloganul Dialog. Identitate. Valoare, subliniind faptul că până acum au avut loc trei evenimente: Seara Partenerilor, care s-a adresat membrilor și viitorilor membri, colaboratorilor și partenerilor din mediul privat și public ai Camerei bucureștene, expoziția de pictură, grafică și sculptură ARTĂ și COMERȚ. 150 de ani de la fondarea Camerei de Comerț și Industrie a Municipiului București și conferința „FOCUS BUCUREŞTI: dezvoltare urbană, economie, mobilitate”. Potrivit  prof. univ. dr. ing. Sorin Dimitriu, seria evenimentelor aniversare continuă cu vernisajul expoziției „Bucureşti-Leipzig-Lipscani – o poveste europeană”, care are loc joi, 17 mai, Ziua porților deschise la CCIB, dublată de un Salon al antreprenorilor (26-27 iunie), Gala Aniversară CCIB – 150 de ani de progres și sprijin pentru mediul de afaceri (3 octombrie).

Potrivit raportului privind activitatea CCIB, prezentat de Sorin Dimitriu, preşedintele Camerei bucureştene, în continuare au fost foarte bine primite de comunitatea de business forumurile de afaceri și de investiții, misiunile economice, precum și evenimentele din seria „Ziua oportunităţilor de afaceri”.

Potrivit documentelor aprobate de Adunarea generală, în perioada următoare se va acorda o atenţie deosebită promovării serviciilor de arbitraj, oferite de Curtea de Arbitraj Comercial de pe lângă CCIB, reînființată la începutul acestui an, dar și a celor de mediere, oferite de specialiștii Centrului de Mediere de pe lângă Camera bucureșteană. Alte direcţii prioritare ale activităţii CCIB în perioada următoare vizează: dezvoltarea activităţii de formare şi perfecţionare managerială, organizarea unor evenimente de promovare, inclusiv în colaborare cu administraţia publică locală, dar şi a unor manifestări care să aducă la aceeaşi masă oamenii de afaceri din industrie cu reprezentanţii domeniului cercetare-dezvoltare-inovare. De asemenea, se va pune accent pe promovarea serviciilor de consultanţă în domeniile: comerţ exterior, fiscal şi juridic.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

VIDEO | O altă dezbatere pe tema crizei din Ucraina

În cadrul unei dezbateri de miercuri seara de la televiziunea Global News, intitulată ”Mai este Ucraina sprijinită de Occident”, moderatorul Calistrat Atudorei a pus...

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...