-2.9 C
București
marți, 18 februarie, 2025

Cel mai mare investitor pe piața de birouri din Europa Centrală și de Est va avea un nou CFO

Dată:

Stamatis Sapkas își va începe mandatul la 1 mai 2022 în fruntea celor de la Globalworth
Globalworth, cel mai mare investitor pe piața de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), a anunțat recent numirea lui Stamatis Sapkas în funcția de CFO al Grupului, începând cu data de 1 mai 2022. Stamatis îi va succeda lui Andreas Papadopoulos, care a ales să demisioneaze din funcția de CFO după 8 ani în care și-a adus contribuția inestimabilă la succesul Globalworth.

Stamatis Sapkas îi va raporta lui Dimitris Raptis, CEO al Grupului Globalworth. El este membru al companiei încă de la înființarea acesteia, fiind mai întâi director de investiții, iar apoi director general adjunct de investiții.

Stamatis Sapkas are circa 20 de ani de experiență în consultanță și investiții imobiliare. S-a alăturat echipei Globalworth în 2013, iar înainte de aceasta, Stamatis a fost membru al echipei de investiții Real Estate și Lodging din cadrul Citigroup cu sediul Londra, anterior făcând parte din cadrul echipei EFG Eurobank Ergasias și începându-și cariera la Eurobank Properties, Atena, Grecia. Experiența sa include tranzacții în domeniul M&A, oferte privind instrumentele de capital, finanțări obligații financiare și credite neperformante în sectorul Real Estate și Lodging, lucrând în mai multe jurisdicții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Sunt foarte entuziasmat să continui parcursul meu la Globalworth, care a început în 2013, iar acum din poziția de CFO al Grupului. Încă de la înființarea Grupului, am parcurs multe etape și aștept cu nerăbdare să lucrez în continuare alături de o echipă motivată și profesionistă. Globalworth s-a impus ca investitor dominant pe piața de birouri din Polonia și România și sunt încântat că pot contribui în continuare la viitorul nostru.

 Stamatis Sapkas

El deține o diplomă de licență în Management Science with Computing acordată de Universitatea Kent și o diplomă de master în Banking & International Finance acordată de Bayes Business School.

Despre Globalworth
Globalworth este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra, în segmentul AIM, care activează în România și Polonia, în ambele ţări devenind principalul investitor pe piața imobiliară de birouri. Globalworth investește, dezvoltă și gestionează direct clădiri de birouri și parcuri industriale și de logistică, în locații premium, care generează venituri din închirierea de spații către companii de top din întreaga lume. Gestionat de peste 240 de profesioniști în Cipru, Guernsey, România și Polonia, portofoliul companiei are o valoare totală de aproximativ 3.2 miliarde de euro, la 31 decembrie 2021. Aproximativ 95,9% din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către aproximativ 660 de companii naționale și multinaționale. În România, Globalworth este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Arad, Oradea, Constanţa şi Piteşti, în timp ce în Polonia proprietăţile se regăsesc în Varşovia, Wroclaw, Lodz, Cracovia, Gdansk şi Katowice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.