14.1 C
București
vineri, 31 martie, 2023

Clienții pot chema curierul FAN și întocmi AWB direct de pe smartphone

Dată:

Clienții FAN Courier pot accesa serviciile de curierat direct de pe smartphone, prin intermediul noii aplicații FAN Courier disponibilă în AppStore și Google Play.

Liderul pieței locale de curierat a lansat de curând noua versiune a aplicației care permite plasarea unei comenzi, estimarea costului  de transport dar și posibilitatea de generare a AWB-ului direct din aplicație, urmând ca, la sosire, curierul să printeze documentul de transport cu ajutorul imprimantei mobile, prinscanarea QR- codului generat de către client din aplicația mobilă.

Noua aplicație vine în completarea canalelorobișnuite de comandă utilizate deja de către clienții noștri, din ce în ce mai mobili și mai conectați cu tehnologia. Cu ajutorul noii aplicații, clientul aflat în mișcare are posibilitatea să-și genereze AWB-ul direct de pe smartphone, aplicația fiind extrem de utilă celor care nu au acces la un computer personal  sau sunt extrem de mobili.

Francesca Comnea-Mihai, Project Manager al acestui proiect în cadrul FAN Courier

Aplicația permite clienților nu numai să plaseze o comandă ci și să-și facă singuri estimarea de cost și să afle statusul unei expediții folosind funcția AWB Tracking. Prin  intermediul aplicației, clienții au acces la harta interactivă a tuturor locațiilor FAN Courier precum și posibilitatea de accesare ghidată cu ajutorul Google Maps pentruafișarea rutei optime până la destinația selectată.

Noua variantă a aplicației oferă clienților acces la majoritatea serviciilor oferite de FAN Courier, cu excepția serviciilor de expediere internațională, opțiunea de livrare Collect Point sau opțiunea de livrare eBOX. Timpii de ridicare pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicației sunt similari celor valabili pentru orice altă comandă primită de FAN Courier.

O dată descărcată aplicația, clienții FAN Courier care au cont în platforma www.selfAWB.ro vor putea accesa aplicația utilizând aceleași date de logare. Persoanele care nu dețin cont pe platformă au posibilitatea fie să o utilizeze fără autentificare dar având acces limitat la funcționalitățile acesteia, fie să-și creeze un cont nou, prin intermediul aplicației, contul astfel creatfiind de tipul ”selfAWBocazional”. Aplicația permite clienților să păstreze o evidență clară a trimiterilor din ultimele 30 de zile și să verifice oricând statusul expediției.

Despre FAN Courier – „Oriunde, cu plăcere”

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent. FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.800 de colaboratoriși a unei flote auto de peste 3.700 de autovehicule. Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide. Distincțiile obținute constant în ultimiiani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunitățiiși a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.

Anul acesta, FAN Courier a fost nominalizat și a câștigat primul loc în Top 15 Superbrands România 2017, fiind pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a premiilor când un brand românesc ocupă locul fruntaș în clasament. În plus, constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicatii de business recunoscute în România: locul 1 în Topul Național al Firmelor Private din România, la categoria întreprinderi mari, realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 6 în Topul Național al Firmelor Private, categoriile Performanță Globală și Productivitate Întreprinderi Mari,  locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016;  Best Website și Company of theYear 2016, realizat de Govnet.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...