5.4 C
București
marți, 28 martie, 2023

Cunoașteți brandul LYCRA? Îl vom vedea, în curând, pe bursele internaționale. Valoarea IPO: o jumătate de miliard de dolari

Dată:

Producătorul de fibre și îmbrăcăminte din elastan The Lycra Co, deținătorul cunoscutului brand LYCRA, se pregătește pentru lansarea unei Oferte Publice Inițiale (IPO) în valoare de 500 de milioane de dolari, aceasta fiind o etapă premergătoare listării pe piețele internaționale de capital, notează premiumbulletin.ro, citând presa americană. În România, brandul LYCRA este cunoscut în special pentru ciorapii de damă din elastan – fibra din compoziția de bază a acestora.

„După achiziționarea diviziei Lycra Invista, grupul chinez Shandong Ruyi intenționează să lanseze un IPO în valoare de 500 de milioane de dolari, o subscripție publică necesară pentru dezvoltarea în următorii trei ani a companiei care operează în prezent The Lycra Company”, arată premiumbulletin.ro – publicație specializată în branduri și articole de lux.

Cel mai mare ecosistem de textile și îmbrăcăminte din lume prinde contur

Shandong Ruyi a confirmat, pentru presa americană, faptul că are în vedere o ofertă publică pentru Lycra, dar a refuzat să furnizeze mai multe detalii cu privire la piața vizată, suma care urmează să fie majorată și organizațiile financiare care vor fi implicate în acest proiect.

Recent, Shandong Ruyi și gigantul Fung Group au încheiat un parteneriat prin care se încearcă dezvoltarea „unuia dintre cele mai mari ecosisteme de textile și îmbrăcăminte din lume”, ținta declarată fiind aceea de a beneficia de costurile scăzute de producție din zona continentului african.

Cum a apărut LYCRA

Compania americană DuPont a brevetat elastanul în 1959 și i-a dat numele de brand cunoscut ca LYCRA. Când a fost introdus pentru prima dată, elastanul a revoluționat multe domenii ale industriei textile. Astăzi este folosit mai ales în fashion-ul sportiv, datorită flexibilității sale și lejerității.

Elastanul este un polimer compus care conține cel puțin 85% din poliuretan segmentat (spandex), obținându-se fibre continue ce pot fi multifilament sau monofilament.

Spandexul (elastanul) este utilizat în combinație cu alte fibre pentru a face țesături pentru a produce lenjerie intimă, șosete pentru femei, chiloți și ciorapi, precum și costume de baie, dar și treninguri sau alte articole de îmbrăcăminte pentru sport, oferind libertate de mișcare pentru sportivii care-l folosesc.

Lycra Co deține câteva mărci bine cunoscute și are un flux de numerar puternic, iar listarea ar oferi un stimulent deosebit pentru personal, au declarat recent reprezentanții companiei.

Despre The Lycra Company
The Lycra Co produce și inovează soluții excepționale de fibre și tehnologii pentru industriile de îmbrăcăminte și igienă globală, precum și produse chimice de specialitate folosite pentru a crea spandex de calitate (elastan). Clienții LYCRA apreciază valoarea mărcilor recunoscute la nivel mondial și produsele sale inovatoare.
Numele companiei este relativ nou, dar moștenirea sa se întinde până în 1958 cu invenția de fire originale spandex, fibre LYCRA ®. Astăzi, tehnologiile sale avansate se aplică în aproape toate categoriile de îmbrăcăminte, inclusiv ready-to-wear și denim, îmbrăcăminte activă și athleisure, lenjerie și lenjerie de corp, ciorapi și șosete, precum și costume de baie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...