Investiția lanțului de restaurante de tip fast-food condus de o companie românească s-a ridicat la 150.000 de euro
DABO, lanțul de restaurante de tip fast-food condus de o companie 100% românească ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a anunțat la mijlocul lunii aprilie deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept „Respectă-ți gustul!”.
Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro. Compania a trecut de la începutul anului printr-un amplu proces de rebranding.
După o perioadă de nouă ani de creștere continuă pentru DABO, 2022 va fi un an al consolidării. În acest context, am finalizat un proces de rebranding și am inaugurat restaurantul din centrul Bucureștiului, sub noul concept care reflectă planurile noastre ambițioase și întărește promisiunea noastră față de consumatori. DABO înseamnă fast-food sănătos și autentic românesc, iar prin noua identitate ne dorim să ne diferențiem de brandurile clasice de doner kebab.
Dan Paștiu
fondatorul DABO
Afacerile grupului DABO au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.
Procesul de rebranding, început în 2022, a venit ca un rezultat natural al evoluției din ultimii ani a companiei și este bazat pe conceptul „Respectă-ți gustul!”, care diferențiază DABO de cele mai întâlnite tipuri de doner kebab și alte produse de acest tip. Noua identitate reflectă valorile și aspirațiile DABO, și anume calitate, autenticitate și performanță. Logo-ul DABO vorbește în limbajul „Instagram”, păstrând însă convenția culinară – cele 3 linii colorate reprezintă armonia ca rezultat al mixului echilibrat de ingrediente. Spre deosebire de alți competitori, DABO nu e „cu de toate”, ci e „doar cu ce trebuie”.
Despre DABO
DABO este un lanț de restaurante de tip fast-food 100% românesc fondat acum nouă ani și care operează în sistem franciză 55 de unități, din care 52 în România, două în Ungaria și una în Marea Britanie. Cele din România se găsesc în 20 de județe și 36 de orașe, acoperind astfel țara într-o mare proporție. Fiecare restaurant are în medie o echipă de zece persoane, astfel grupul ajungând la o cifră totală de peste 600 de angajați. Materia primă provine de la peste 50 de furnizori locali care asigură prospețimea și calitatea preparatelor servite.