23.1 C
București
joi, 28 septembrie, 2023

Au pornit spre Litoral TRENURILE SOARELUI și două trenuri private. Vezi MERSUL TRENURILOR CFR Călători, Astra TransCarpatic și Regio Călători

Dată:

Trenurile Soarelui 2019 intră în circulație mai devreme în acest sezon estival. CFR Călători le-a introdus în grafic din 15 iunie, cu două săptămâni înainte față de anul trecut. De asemenea, companiile private Astra TransCarpatic și Regio Călători introduc în premieră garnituri care ajung până la Mangalia. REVISTA PATRONATELOR vă prezintă mersul trenurilor afișate de CFR Călători și de companiile private.

Trenurile Soarelui 2019 – CFR Călători – leagă marile orașe de litoralul Mării Negre și intră în circulație pe 15 iunie. Cinci trenuri directe ale CFR Călători vor pleca din București spre Litoral, iar – potrivit www.ClubFeroviar.ro – din București Nord spre Mangalia vor fi în grafic și două trenuri particulare directe.

CFR Călători: Ce trenuri se pot lua din București spre Litoral

Primul tren al CFR Călători este IR 1923, numit și Trenul Tineretului, care pleacă din Capitală la ora 3.30 și ajunge la Mangalia la ora 8.00. Garnitura vine de la Sibiu, cu trecere prin Pitești.

Al doilea este IRN 12922, care va veni de la Arad, cu plecare din București Nord la 6.31 și va sosi la Mangalia la 10.43.

Alte trei trenuri vor pleca din Gara Băneasa:
– IRN 1992 plecare 4.07 și sosire 8.36. Vine de la Timișoara Nord;
– IRN 1944 plecare 4.46 și sosire 9.12. Vine de la Satu Mare;
– IRN 1932 plecare 5.25 și sosire 10.08. Vine de la Oradea.

În afara trenurilor directe la Mangalia, alte garnituri se vor opri la Constanța, unde timpul de așteptare pentru o legătură cu un tren Regio (CFR Călători) spre Mangalia a fost mult scurtat față de anii trecuți.

Cu oprire la Constanța și legături locale spre Mangalia sunt următoarele trenuri:
– IR 1583 București Nord 14.00 – Constanța, apoi 16.18 R 8803 Constanța 16.24 – Mangalia 17.42;
– IR 1936 București Nord 15,20 – Constanța, apoi 17.36 R 8805 Constanța 18.07 – Mangalia 19.45;
– IR 1683 București Nord 16.00 – Constanța, apoi 17.58 R 8805 Constanța 18.07 – Mangalia 19.45;
– IR 1585 București Nord 17.00 – Constanța 19.22, apoi R 8807 Constanța 20.05 – Mangalia 21.48.

În total, din București Nord spre Constanța vor circula nouă perechi de trenuri, cu plecări la: 3.30; 6.31; 7.10; 9.30; 14.00; 15.20; 16.00; 17.00; 20.10.

Pe lângă acestea, vor fi și alte două trenuri din Moldova care vor face legătura cu Constanța și Mangalia:
– IRN 1962 plecare Iași 21.15 și sosire Mangalia 6.53;
– IRN 1952 plecare Suceava Nord 20.25 și sosire Mangalia 5.57.

Mersul Trenurilor Soarelui – CFR Călători: Dinspre orașele din țară și București către LitoralMersul Trenurilor Soarelui – CFR Călători: Dinspre Litoral către orașele din țară și București

Doi operatori privați spre Mangalia

Dacă nu introducea Trenurile Soarelui 2019 de la 15 iunie, societatea de stat CFR Călători „pierdea trenul” în fața operatorilor privați de transport feroviar de pasageri, relatează www.ClubFeroviar.ro.

Astra Transcarpatic și Regio Călători au anunțat recent că vor introduce în premieră trenuri directe spre Mangalia din acest sezon estival, începând cu data de 15 iunie.

Mersul trenurilor Astra TransCarpatic

Al doilea operator privat la Mangalia este al companiei Regio Călători și va circula în sudul litoralului în sezonul estival. Cu un singur astfel de automotor, Regio Călători va putea transporta pe relația Brașov-Mangalia 228 de pasageri – 22 la clasa I și 206 la clasa a II-a.

Mersul Trenurilor Regio Călători

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Bento raportează o creștere cu 71% a veniturilor din exploatare și cu 132% a profitului net în primul semestru din 2023

2B Intelligent Soft (Bento, Intellectually Curious, BVB: BENTO), companie antreprenorială românească, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software și furnizarea de servicii de...

Renovarea și reabilitarea clădirilor istorice cu ajutorul tehnologiei

Clădirile istorice din România necesită renovare și reabilitare meticuloasă  autentică. Pentru ca o clădire să fie declarată de importanță istorică, ea trebuie să fie veche de cel...

Agroland Agribusiness raportează venituri de 28,6 milioane de lei și un profit net de 1,3 milioane de lei în primul semestru din 2023

Agroland Agribusiness (BVB: AAB), companie antreprenorială românească, parte a grupului Agroland, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură, raportează venituri din exploatare de 28,6...

eMAG: plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut

Vara care tocmai s-a încheiat a adus mai multe comenzi pe eMAG, iar clienții au intrat mai des online și au plătit cu cardul...

Exim Banca Românească lansează plățile contactless cu telefonul prin Google Pay

Exim Banca Românească introduce în portofoliul său serviciul Google Pay oferind clienților băncii posesori de carduri posibilitatea de a efectua plăți contactless rapide și...

Holde Agri Invest construiește un siloz la ferma Frumușani, în urma unei investiții de 8 milioane de lei

Holde Agri Invest, companie românească ce exploatează terenuri agricole, anunță realizarea unei noi investiții la nivelul fermelor sale, prin construirea unui siloz cu o...