8.1 C
București
joi, 23 martie, 2023

eMAG a simplificat procedurile de livrare prin easybox

Dată:

Clienții care nu au abonament de tip Genius vor plăti 9,99 de lei pe fiecare comandă în parte
eMAG a anunțat încă din primele zile ale lunii mai simplificarea procedurilor legate de livrările prin sistemul easybox. Astfel, clienții eMAG vor avea parte de un proces și mai simplu de achiziție și de standarde uniforme în ce privește livrarea la easybox, fie că vor comanda de la eMAG sau de la un comerciant din Marketplace.

Pentru orice comandă plasată de la seller pe eMAG, clienții vor achita o taxă fixă de 9,99 de lei pe comandă. În cazul în care un client plasează o comandă care conține produse de la mai mulți selleri, această taxă se va aplica pentru fiecare seller în parte. Serviciul rămâne însă gratuit pentru clienții care au un abonament Genius, pentru produsele cu marcajul Genius.

Oamenii caută soluții cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reușește acest lucru, dovadă fiind adopția foarte rapidă a acestei metode de către clienți, deoarece astăzi, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG și pentru comenzile plasate la selleri vine și cu economii la bugetele clienților, care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică pentru fiecare comandă pe care o efectuează în Marketplace.

Stejara Pircan

Senior VP eMAG.

În ultimii ani, datorită evoluției accelerate a ecommerce, eMAG a investit în soluții menite să îmbunătățească experiența de shopping a clienților și să răspundă nevoii acestora de a câștiga timp liber pentru lucrurile importante din viața lor. Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de către Sameday, care permite ridicarea și returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins în toată țara, ajungând la 2.700 de unități.

Dată fiind preferința tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu și către rețelele altor curieri. Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă și transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienți activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
De 18 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...