Ce este PayPoint
PayPoint România este principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail. Pe teritoriul României este prezent în mai mult de 11 300 de magazine partenere. Prin intermediul unor terminale speciale, cu cititor de cod de bare sau input manual de cod numeric, consumatorii pot achita cash facturile diverşilor furnizori de servicii (energie electrică, gaz, telefonie mobilă și fixă, etc.).
Eurolines România a încheiat un contract de colaborare cu PayPoint la începutul anului 2017, astfel devenind un furnizor către care, prin PayPoint, se pot achita bilete de autocar, cu plecare din România în străinătate.
Ce avantaje oferă
Avantajul practic pentru călătorii Eurolines este că, dacă nu au posibilitatea să se prezinte la o agenţie Eurolines sau să rezerve biletul on-line cu plata cu cardul/prin bancă, îşi pot rezerva biletul de oriunde din țară, printr-un simplu apel telefonic și achită contravaloarea călătoriei la cel mai apropiat punct PayPoint de pe teritoriu României.
Cum funcționează
Oricine doreşte să achiziționeze bilete de călătorie cu autocarul, va intra în legatură telefonică cu un consultant Eurolines. Acesta îi va oferi toate informațiile necesare, va opera rezervarea biletului în sistem și va trimite pasagerului factura aferentă rezervării biletului, prin email sau sms. Pe baza acestei facturi, pasagerul se va deplasa la cel mai apropiat magazin partener PayPoint și va efectua plata.
In cât timp se poate face plata
Clientul poate plăti biletul cu până la 48h înainte de data plecării, în caz contrar rezervarea sa nu mai este valabilă.
Ce comisioane se percep?
Modalitatea de plată prin PayPoint este simplă, sigură și rapidă, iar consumatorii nu plătesc nici un comision. |