Golin și MullenLowe au obținut două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la Golden Hammer 2017, pentru campaniile Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD – Groupe Société Générale. Agențiile au primit, de asemenea, distincțiile PR Frame, pentru cele mai multe puncte obținute din partea juriului de PR, și Communications Folder, pentru cele mai multe puncte obținute la categoriile evaluate de juriul de Comunicare
Golin a devenit prima agenție de PR din România premiată cu Grand Prix la acest festival, devansând agenții puternice din Europa Centrală și de Est, dar și din Germania sau țările nordice. Mai mult decât atât, trofeele obținute de echipa din București au contribuit la câștigarea titlului de rețeaua anului de către Golin.
Dincolo de recunoașterea pasiunii și creativității echipei noastre, aceste premii demonstrează forța PR-ului ca lead, generator de idei și inițiator de dezbateri într-un context complex de comunicare. Împreună cu colegii noștri de la MullenLowe și cu o implicare solidă a echipei noastre de digital, am adus noi perspective asupra interacțiunii dintre branduri și consumatori și am schimbat tipul de raportare clasic prin mecanici și tool-uri noi de social media, printr-un conținut diferit și, mai ales, prin două concepte creative puternice, provenite din insight-uri reale. Le mulțumim tuturor partenerilor noștri pentru încredere, susținere și mai ales pentru că au permis unor fani să le devină comunicatori
Ana Trif, Director Consumer Division, Golin, coordonatoarea celor două campanii
Campania Electric Castle – Unofficial Partners (poate fi vizionată la acest link) a fost premiată cu două Grand Prix-uri la categoriile Promo Activation și PR, trei Gold-uri și o diplomă specială. Campania Vanilla Skype// BRD–Groupe Société Générale (poate fi vizionată aici) le-a adus agențiilor Golin și MullenLowe două trofee Silver.
Când PR-ul și Advertising-ul lucrează atât de bine împreună, nu te poți aștepta decât la lucruri mari. Performanța de la Golden Hammer e o dovadă, aș zice, consistentă în acest sens. Ne bucurăm că am putut pune umărul la acest succes și mulțumim Golin pentru oportunitate. Tot meritul merge către o echipă de oameni extrem de talentați din ambele agenții, care va mai avea multe de spus și pe la alte festivaluri
adaugă Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.
Cele două campanii realizate de Golin și MullenLowe au fost apreciate și la principalele festivaluri de PR și digital din România: Vanilla Skype// BRD–Groupe Société Générale a fost desemnată Campania Anului la Romanian PR Award 2016, unde a câștigat alte trei trofee Gold, iar la Internetics 2016 a obținut un Gold, un Silver și un titlu de Winner. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners a fost premiată cu Gold la Romanian PR Award și la Internetics.
Despre Golin România
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014. Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC. Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock. Pentru mai multe informații vizitați www.golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.
Despre MullenLowe
Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe în 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativității. În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media). Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.