6.8 C
București
duminică, 19 ianuarie, 2025

Huawei urcă pe locul 70 în clasamentul Interbrand 2017 Best Global Brands

Dată:

Cea mai importantă companie în materie de consultanţă privind analiza brand-urilor, Interbrand, a anunțat rezultatele clasamentului Best Global Brands de anul acesta, clasament în care compania Huawei și-a continuat creșterea. Astfel, compania a crescut în clasament pentru al treilea an consecutiv ajungând pe locul 70, cu două poziții față de anul precedent. Brand evaluat la aproximativ 6.676 miliarde USD, Huawei a înregistrat în ultimul an o creștere cu 14% a valorii brand-ului. Acesta este al treilea an consecutiv în care compania Huawei urcă în topul Interbrand, de când compania a devenit primul brand din China inclus în acest top, în 2014.

Fondată în anul 1974, Interbrand este cea mai mare firmă de consultanță de brand integrată din lume, cu o bază de clienți care cuprinde aproximativ două treimi din companiile aflate în Topul Fortune 100. Clasamentul anual al „Celor mai valoroase branduri din lume” este foarte apreciat în întreaga lume și este folosit adesea ca indicator al valorii brandurilor la nivel global.

Brandurile de tehnologie continuă să domine raportul Interbrand’s Best Global Brands și anul acesta, acestea deținând cea mai mare proporție din topul celor 100 brand-uri evaluate. Ca și companie de tehnologie dedicată excelenței în materie de cercetare și dezvoltare, recunoașterea continuă a Huawei în clasamentul Interbrand reprezintă o dovadă concretă ca influența globală a companiei se află în continuă creștere.

Potrivit Interbrand, Huawei accelerează transformările digitale globale și construiește o lume mai bine conectată prin crearea unor rețele îmbunătățite. Acest lucru a contribuit la o creștere rapidă de 14% a valorii brand-ului și evidențiază în continuare puterea companiei la nivel global.

Valoarea brand-ului continuă să crească, fapt datorat în mare parte unei creșteri a performanțelor constante și a progresului său pe piața de electronice. În prima jumătate a anului 2017, Huawei a reuşit să livreze 70,01 milioane de unităţi de smartphone-uri, ceea ce a dus la o creștere de la an la an de 20%, depășind astfel media din industrie. Cele două serii premium, seria P și seria Mate, au devenit din ce în ce mai populare în întreaga lume, consolidând influența companiei pe piețele high-end.

Potrivit analiștilor IDC, volumul de smartphone-uri livrate de Huawei a fost factorul care a determinat compania să devină cel mai mare producător din China și al treilea cel mai mare producător din întreaga lume în al doilea trimestru din 2017. Cota globală de piață a companiei Huawei a crescut de asemenea de la 9,8% la 11,3%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, plasând compania la o diferență de 1% față de competitorul principal, Apple. În România, compania a înregistrat în ultimele 7 luni ale anului curent o cotă de piață de 15%, luna august aducând o cotă de piață de 17,6%.

Compania Huawei continuă să fie recunoscută de numeroase instituții renumite și inclusă în cele mai importante clasamente din lume privind brand-urile. În ultimul clasament Fortune 500, Huawei s-a situat pentru prima dată în primele 100 brand-uri din lume, urcând de pe poziția 129 până pe 83. Mai mult, compania a devenit singurul brand din China inclus în Topul Forbes 2017 al celor mai valoroase brand-uri. 

Despre Huawei Consumer BG
Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. În anul 2015, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 15 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția utilizatorilor săi telefoane mobile, tablete, accesorii inteligente, dispozitive pentru acasă și servicii cloud. Cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, Huawei este orientată spre a oferi soluții inovatoare, care se traduc în experiențe extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...