4.2 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

Italienii de la Gi Group își consolidează afacerile în România

Dată:

Compania ce se ocupă de sectorul resurselor umane a decis să devină de la începutul lunii aprilie Gi Group Holding, care se va ocupa și de sectorul angajaților temporari, nu doar permanenți.

Una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, Gi Group, prezentă și pe piața din România, și-a schimbat denumirea în primele zile ale lunii aprilie. Gi Group Holding este noua titulatură sub care cunoscutul brand corporate și noua structură de business, de acum unificate, va încerca și mai mult să-și consolideze poziția de lider mondial și angajator de top al companiei în sectorul de resurse umane.

Gi Group Holding a anunțat că pe termen mediu și lung, obiectivele sale vizează atât consolidarea poziției de lider mondial în sectorul de resurse umane, cât și consolidarea poziției de angajator de top și campion al muncii sustenabile.

Schimbarea denumirii subliniază performanțele ultimilor ani. Avem un model de business performant, care se bucură atât de un management de calitate cât și de o strategie aplicată pe portofolii. Activitatea noastră se bazează pe o cultură organizațională solidă, astfel că ne dorim să comunicăm ca o singură companie ce are în componență instituții și clienți de top. Odată cu noul rebranding inspirăm echipele, direcțiile de business și comportamentele. În plus, vrem să răspundem nevoilor clienților globali prin constituirea unui avantaj competitiv real care face diferența pentru candidați și susține avantajul competitiv prin intermediul transformării digitale.


Cristian Huzău
Country Manager Gi Group România.

În următorii 5 ani, strategia de business a Grupului se va concentra pe consolidarea piețelor, în zonele în care brand-ul are deja o prezență puternică, cum ar fi Italia, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franța, Polonia, China și Spania, dar și pe accelerarea dezvoltării pe piețele cu potențial mare de creștere, prin dezvoltare organică și posibile achiziții. În plus, Gi Group Holding se va focusa pe consolidarea și îmbunătățirea segmentului de bază, sectorul angajaților temporari. Un alt obiectiv strategic va fi orientarea spre segmentul de personal calificat, cu un potențial considerabil, mai ales prin dezvoltarea relațiilor la nivel corporate.

În centrul strategiei se află promovarea termenului de „Muncă Sustenabilă”, o idee centrală care se regăsește în activitatea companiei al cărui obiectiv este creșterea standardelor industriei prin promovarea activităților care contribuie la responsabilitatea comună pentru obținerea unor condiții de trai și de muncă benefice angajaților

„Noul concept, cel de Muncă Sustenabilă, dezvoltat odată cu rebrandingul vizează oamenii, companiile și instituțiile alături de care colaborăm. Pe scurt, ajutăm oamenii să înțeleagă sensul și valoarea muncii lor, având grijă de bunăstarea fizică și psihică, investind în dezvoltarea abilităților și construind relații profesionale și de leadership. Pentru companii, conceptul se definește atât prin îmbunătățirea rezilienței, privilegierea inovației, crearea valorii și investiția în capitalul uman cât și prin promovarea diversității și incluziunii sociale. De asemenea, instituțiile beneficiază de sprijinirea politicilor active de muncă, lupta împotriva muncii nedeclarate și a evaziunii fiscale, promovarea flexibilității durabile, reducerea nepotrivirii de competențe sau promovarea trainingurilor cu scopul de a crește rata de angajabilitate a oamenilor”, adaugă același Cristian Huzău, Country Manager Gi Group România.

În România, Gi Group are birouri în București (sediul central), Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara și oferă servicii prin intermediul a patru divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/TMI și Wyser), care plasează peste 5.000 de candidați pe an în piața muncii.

Cu sediul central în Milano, Gi Group, activ în 30 de țări din întreaga lume, coordonează activitatea a peste 6.000 de angajați și oferă suport partenerilor de business, prin furnizare informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Noul holding – prin toate mărcile sale cheie – va oferi servicii pentru aproximativ 20.000 de companii și va genera venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.

Despre Gi Group
Gi Group și-a deschis primul birou în România în aprilie 2009, când compania a făcut o achiziție strategică prin cumpărarea pachetului majoritar de acțiuni al firmei de recrutare și consultanță Barnett McCall Recruitment (BMR) – companie prezentă pe piața din România din 1999.Membru fondator al AFSRU – Asociatia Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane. Datorită acestui rol, Gi Group România este implicată în menținerea relațiilor cu autoritățile române având posibilitatea de a influența pozitiv Legislația Muncii cât și Codul Muncii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...