8.1 C
București
joi, 23 martie, 2023

Mercedes-Benz România a lansat programul „Centru de Excelență în Tinichigerie & Vopsitorie”

Dată:

Mercedes-Benz România anunță într-un comunicat, că a lansat programul „Centru de Excelență în Tinichigerie & Vopsitorie”.

Revista Patronatelor redă în continuare, integral, comunicatul Mercedes-Benz

„Autovehiculele Mercedes-Benz sunt un reper în ceea ce privește inovația, performanța, designul și siguranța, anticipând nevoile și exigențele clienților pentru a le oferi o experiență de condus la cele mai înalte standarde. Preocuparea pentru confortul și siguranța clienților Mercedes-Benz a determinat înființarea programului „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie”, ce are ca obiectiv specializarea și profesionalizarea activității atelierelor de tinichigerie și vopsitorie, respectiv prestarea de lucrări de reparații strict la standardele consacrate ale Mercedes-Benz.

 

Autoklass Center Chitila este primul centru autorizat Mercedes-Benz din România care a primit, în ianuarie 2018, certificarea de „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie”, după un proces de atestare care a durat aproximativ 12 luni.

Programul „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie” a prevăzut investiții considerabile în echipamentele de cea mai nouă generație și în școlarizarea personalului pentru utilizarea în mod profesionist a acestor echipamente, audit al reparațiilor și consultanță de top din partea specialiștilor Daimler pentru efectuarea tuturor lucrărilor de service strict la standardul producătorului, procese de service optimizate la standardele consacrate Daimler, auditare constantă pentru menținerea standardelor de exigență și consiliere personalizată din partea experților Mercedes-Benz România.

Printre echipamentele de specialitate ale Autoklass Chitila care deservesc acum lucrările de service prestate se numără un stand de îndreptare caroserii Celette Sevenne cu toate accesoriile necesare pentru utilizarea profesională, un sistem electronic NAJA de măsurare a caroseriilor, precum și un spațiu separat dedicat exclusiv lucrărilor în aluminiu, complet echipat cu echipamentele necesare efectuării oricăror tipuri de lucrări de service în aluminiu.

 

În programul WIS (Workshop Information System) sunt integrate toate detaliile referitoare la procedurile specifice lucrărilor de mentenanță și service, conform standardelor Mercedes-Benz. Siguranţa pasagerilor unui autoturism după un accident auto este garantată doar prin efectuarea reparațiilor la standardele ridicate ale producătorului auto, iar în cazul Mercedes-Benz, aceste exigențe sunt îndeplinite și auditate cu strictețe în cadrul Centrelor de Excelență.

Obiectivul pe termen lung al companiei este crearea unei rețele de Centre de Excelență, care să acopere, din punct de vedere geografic, cele mai importante zone ale țării. Prin desemnarea Centrelor de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie, producătorul Daimler își respectă promisiunea față de clienții din România și nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea reparațiilor în urma accidentelor, în cadrul rețelei de parteneri de service ai Mercedes-Benz România.”

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...