16 C
București
duminică, 26 martie, 2023

Oportunități pentru export și investiții externe, la International Business Forum 2019. Cum vă puteți înscrie

Dată:

A doua ediție a International Business Forum – IBF – va fi organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat (MMACA) în data de 5 septembrie 2019, la Palatul Parlamentului. „Conferința IBF se adresează antreprenorilor români care vor să-și internaționalizeze afacerile și doresc să identifice oportunități de dezvoltare pe noi piețe”, arată un comunicat transmis luni de minister.

„Dezvoltarea companiilor românești, consolidarea relațiilor comerciale cu parteneri străini, expansiunea pe piețele din întreaga lume și extinderea investițiilor în economia românească sunt principalele obiective ale MMACA în zona diplomației comerciale și a susținerii mediului de afaceri”, precizează ministerul.

Ce domenii de discuție sunt pe agendă

La ediția IBF 2019, domeniile de discuție din cadrul panelurilor vor fi: mentoring pentru start-up, internaționalizarea IMM-urilor, comerț exterior, e-commerce, e-guvernare, IT&C și R&D, banking, smart city și mobilitate urbană, fonduri europene 2014-2020/2021-2027 și produse românești pe piețe internaționale.

Informații complete și înscrierea pentru participare se pot găsi accesând pagina www.ibfromania.ro

„Prin organizarea acestui eveniment atât în sesiune plenară, cât și în paneluri specifice, MMACA devine one-stop-shop între reprezentanții companiilor românești și investitorii străini, având ca principală țintă dezvoltarea capacității de export și investițiile mediului de afaceri românesc pe piețele externe”, menționează organizatorii.

Participare diplomatică și patronală

La eveniment vor participa reprezentanți ai mediului de afaceri autohton, ai Corpului Diplomatic (ambasadori și consilieri economici acreditați la București), precum și consilierii economici ai României din străinătate, oficiali guvernamentali, reprezentanți ai asociațiilor profesionale, patronatelor și ai camerelor de comerț.

„Participanții, români și străini, vor avea posibilitatea de a afla particularitățile diverselor piețe de desfacere, facilitățile fiscale, detalii despre pachetul legislativ din țările de origine, în scopul identificării viitorilor parteneri de business, pentru crearea de noi afaceri sau dezvoltarea celor deja existente”, se mai arată în comunicat.

Totodată, „reprezentanțele diplomatice de la București vor avea posibilitatea să organizeze standuri de țară pe toată durata evenimentului”, a precizat MMACA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...