-0.1 C
București
vineri, 17 ianuarie, 2025

Părinții comandă online ce au nevoie pentru a pregăti copiii pentru școală, alocând aceleași bugete ca în anii trecuți

Dată:

Părinții comandă online ce au nevoie pentru a pregăti copiii pentru școală, alocând aceleași bugete ca în anii trecuți București, 25 august 2022. Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea anului școlar, clienții au căutat pe site-ul eMAG de trei ori mai mult rechizite și ghiozdane față de lunile anterioare, tendință care se estimează că va continua și în prima săptămână de școală. Deși inflația crescută și prețul facturilor la electricitate pun presiune pe bugetele familiilor, părinții nu își reduc sumele pe care le alocă pentru reîntoarcerea copiilor în bănci, potrivit datelor eMAG.

În medie, o familie va aloca anul acesta aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat, care să includă toate cele necesare primei zi de școală, conform estimărilor eMAG. Astfel pentru un ghiozdan sunt dispuși să cheltuie, in medie, 160 de lei, pentru un penar în jur de 60 de lei, pentru caiete tot 60 de lei, pentru instrumente de scris 140 de lei, iar pentru articole de desen 50 de lei și pentru alte accesorii de tipul rezerve, truse de geometrie sau plastilină încă 50 de lei.

Pe lângă rechizite și ghiozdane, cele mai căutate produse necesare începutului de an școlar, în această perioadă, sunt birourile, scaunele de birou, laptopurile și telefoanele, dar și hainele. Pentru birouri și scaune de birou, o familie urmează să aloce, în medie, aproximativ 700 de lei în această toamnă, conform estimărilor eMAG.

Nici garderoba copiilor nu este neglijată, astfel că, în această perioadă, vânzările au crescut cu peste 70%. Mai bine de jumătate din cheltuieli au fost alocate pentru încălțăminte, urmată de treninguri și pantaloni. În medie, o familie aloca în jur de 270 de lei pentru haine și încălțăminte la început de an școlar.

Revenirea în băncile școlii reprezintă un moment important și, chiar dacă anul școlar începe mai devreme, vedem că pregătirile sunt în toi, iar clienții sunt dispuși să aloce bugete similare anilor trecuți. Pe eMAG clienții au la dispoziție o varietate foarte mare de 2 produse și oferte promoționale pentru toate buzunarele, care să îi ajute să ofere copiilor un start bun în noul an școlar. În plus, pentru a reduce presiunea pe bugetele familiilor
abia venite din concediu, clienții au posibilitatea să plătească eșalonat prin intermediul soluțiilor de plată de tipul Buy Now Pay Later (Cumperi acum și plătești mai târziu) sau Slice it (Plătești în 4 tranșe).

Irina Pencea

Chief Marketing Officer eMAG

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...