11.6 C
București
duminică, 20 aprilie, 2025

Pluriva a realizat vânzări de 8,3 milioane lei în 2021

Dată:

Pluriva, compania românească de dezvoltare de soft ERP, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri în valoare de 8,3 milioane lei, în creștere cu 10% faţă de 2020. Creșterea cifrei de afaceri din anul 2021 are la bază factori precum extinderea portofoliului de clienți prin livrarea de soluții către companiile care au decis să își digitalizeze afacerea și să își automatizeze fluxurile în această perioadă, dezvoltarea portofoliului prin livrarea unor proiecte noi şi livrarea componentei de gestiune a depozitelor și de logistică – WMS, din cadrul aplicației ERP, tot mai solicitate de către clienții care vor să obțină eficiența logistică.

Performanţa financiară obţinută anul trecut se bazează în mare parte pe maturizarea produsului nostru, Pluriva ERP, aplicaţia integrată de gestiune a afacerii, care poate fi implementată într-un timp foarte scurt şi simultan, în cadrul mai multor proiecte, în aceeaşi unitate de timp.

Georgian Roşu

General Manager, Pluriva

Aproximativ 1.500 de clienţi Pluriva, companii din domenii cheie precum distribuție, producție, servicii, retail și eCommerce, accesează sau sunt în proces de implementare a aplicaţiei Pluriva ERP.

Aplicaţia integrată de gestiune a afacerii Pluriva ERP este cel mai accesat produs de soft din portofoliul companiei şi reprezintă peste 90% ca procent de business din totalul proiectelor. Pluriva are 51 de angajaţi şi a încheiat primele 6 luni din an cu venituri de 4,5 milioane lei. 

Compania se implică în mediul educaţional şi pregăteşte studenţii pentru piaţa muncii din IT, stabilind parteneriate tehnice cu instituţiile de invăţământ superior, precum Academia de Studii Economice din București sau Universitatea Valahia din Târgovişte, unde studenţii iau parte la cursurile „Organizare, Productivitate şi Control. Administrarea afacerii utilizând sistemul informatic integrat Pluriva ERP”, susținute în fiecare săptămână de către consultanţii de implementare sistem ERP din Pluriva. De la începutul proiectului, echipa Pluriva a şcolarizat un număr de 700 persoane.

Despre Pluriva
Pluriva este o companie românească de dezvoltare de software, fondată în anul 1998 de către antreprenori români şi a început activitatea cu doar trei persoane care se ocupau de dezvoltarea aplicaţiei şi de implementarea ei, un program software de contabilitate şi gestiune dedicat depozitelor. Depozitele din România au fost printre primii clienţi ai companiei prin implementarea unui soft care să îi ajute în organizarea activităţii. În  prezent, Pluriva are 51 de angajaţi, în biroul din Bucureşti, localizat în Business Center din str. Preciziei, nr. 1 unde dezvoltă şi implementează software ERP pentru aproximativ 1.500 de clienţi din domenii diverse. În portofoliul Pluriva, regăsim companii precum Dobrogea Grup, Lensa, OTI Group, Jerry’s Pizza, Spartan, TipTop, Meli Melo, Zipper, Savini Due, Hofigal, Agropan, Sartorom, Fresenius România, Global Technical Services, Euromedia sau Unior Tepid. Pluriva continuă şi anul acesta să fie Partenerul pentru inovaţie al concursului ecvestru Karpatia Horse Show 2022, un parteneriat cu tradiţie pentru companie, început cu ani în urmă. Pentru detalii, accesaţi https://www.pluriva.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.