5.8 C
București
marți, 28 martie, 2023

Porsche a lansat, în Germania, un concurs de idei pentru mobilitate durabilă. Cum vă puteți înscrie, online, din România

Dată:

Producătorul de autoturisme premium Porsche AG a lansat, la conferința digitală de la Berlin – „re:publica” -, un concurs de idei intitulat „Mobility for a Better World”. Competiția este deschisă participării internaționale, iar termenul de înscriere este 31 august 2019, notează premiumbulletin.ro.

„Împreună cu partenerii săi, producătorul de mașini sport din Stuttgart, Germania, caută idei și tehnologii proaspete pentru viitorul durabil al mobilității. Start-up-uri, studenți și dezvoltatori își pot înscrie acum proiectele. Participanții pot câștiga un premiu în valoare de 20.000 de euro, pachete educaționale și sprijin în dezvoltarea proiectelor, în colaborare cu Porsche Digital Lab și cu acceleratorul APX”, relatează premiumbulletin.ro – publicație specializată în branduri și articole de lux.

Câștigătorii vor fi prezentați în octombrie

Câștigătorii vor fi anunțați în timpul Săptămânii „Sustainability Porsche” – eveniment care se va desfășura în luna octombrie a acestui an.

La Porsche, modelăm în mod constant viitorul mașinilor sport, ceea ce înseamnă că îmbinăm tradițiile și valorile companiei cu tehnologiile inovatoare si produsele noi într-un mod durabil. Scopul nostru este de a fi cel mai sustenabil producător de mașini sportive din segmentul premium și de a contura, în mod categoric, mobilitatea sportivă în favoarea mediului, a oamenilor și a spațiilor de locuit ale acestora. Ne gândim, mai presus de toate, la generațiile viitoare.
Oliver Blume, CEO al Porsche AG

Categoriile concursului

„Mobility for a Better World” este o competiție a ideilor aflate la intersecția dintre tehnologie, mobilitate și sustenabilitate, răspunzând la întrebări despre cum ar putea arăta viitorul durabil.

Ideile și soluțiile creative, indiferent de gradul de maturitate sau complexitate atins, pot fi înscrise acum în cele patru categorii: „People”, „Wheels”, „Cities” și „Trust”, prin intermediul unui formular aflat pe blogul despre tehnologie Porsche, care poate fi descărcat de AICI.

Concurenții se pot înscrie individual, dar și pe echipe

Participanții cu vârsta minimă de 18 pot aplica fie ca echipă, fie individual, competiția desfășurându-se pe plan internațional.

Mai multe informații despre categorii, parteneri și idei vor fi publicate de Porsche în următoarele săptămâni, pe blogul tehnologic, „Next Level German Engineering” și pe Porsche Newsroom, menționează premiumbulletin.ro, citând organizatorii.

Informații detaliate privind gestionarea durabilității și strategia companiei, precum și aspectele legate de dialogul cu părțile interesate și cifrele cheie pot fi găsite în Raportul anual curent pentru durabiliate al Porsche AG.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...