17.4 C
București
marți, 21 martie, 2023

Prognoza PayU România pentru Black Friday 2018: Valoarea tranzacțiilor online va crește cu 30% comparativ cu 2017

Dată:

PayU România, liderul pieței de plăți online, estimează că ediția de Black Friday de anul acesta – 16 noiembrie – va aduce o creștere cu 30% a valorii tranzacțiilor online comparativ cu anul trecut, ajungând la peste 243 de milioane de lei.

PayU România estimează că 35% din valoarea totală a tranzacțiilor procesate va proveni din plățile făcute cu un card în rate fără dobândă.

„Plata cu un singur click va avea și anul acesta o pondere importantă în prima parte a zilei de 16 noiembrie, datorită faptului că prin această metodă de plată consumatorii pot plăti rapid și în siguranță, asigurându-se astfel că obțin produsul preferat”, arată un comunicat transmis luni de PayU.

Nu mai este o surpriză că Black Friday este evenimentul cel mai așteptat în e-commerce. Dacă luăm în calcul valoarea totală a cumpărăturilor online de Black Friday, incluzând aici atât tranzacțiile achitate online, cât și cele cu numerar la livrare, ne așteptăm ca întreaga sumă să se ridice la peste 813 milioane de lei.
Marius Costin, Country Manager PayU România

Cum plătesc cumpărătorii online

Ultimele statistici, anunțate recent de Asociația Română a Magazinelor Online – ARMO – arată că 40% din populația României cumpără online, iar din aceștia 70% fac achiziții lunare.

Acest lucru indică o maturizare a pieței de e-commerce și o constanță în comportamentul de consum online, iar Black Friday este momentul care indică cel mai bine trendurile în comerțul online.

În ultimii doi ani, metodele de plată cu cea mai mare creștere – plata în rate și plata cu un singur click – au scos în evidență poate cel mai important trend și indicator de business: încrederea consumatorilor. Din ce în ce mai mulți români se pregătesc de Black Friday și aleg să plătească online, arătându-și astfel încrederea în magazin și în serviciile oferite.
Marius Costin, Country Manager PayU România

Ce cumpără online românii

Produsele din categoria fashion ocupă un loc din ce în ce mai mare în coșul online de cumpărături, în timp ce categoria home&deco înregistrează creșteri semnificative de la an la an.

Potrivit estimărilor PayU, produsele IT&C se vor menține și anul acesta pe primul loc în topul preferințelor cumpărătorilor.

De asemenea, „valoarea medie a coșului de cumpărături se va menține în jurul valorii de 600 de lei, similar cu anul anterior”, anticipează compania de plăți.

Cum va merge comerțul online transfrontalier

Anul trecut, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacții din 70 de țări. Persoane din Pakistan, Cipru sau Rusia au cumpărat produse de pe site-urile românești care au avut promoții de Black Friday.

Comerțul online transfrontalier este principalul trend pe piața digitală fără frontiere, iar Black Friday îl confirmă. Magazinele online din România trebuie să fie pregătite pentru cumpărătorii din alte țări, iar primul pas este să se asigure că au metodele de plată potrivite. De exemplu, pentru cardurile emise în alte valute este important să pună la dispoziție clienților o metodă de plată precum Multi Currency Pricing (MCP), prin care cumpărătorii au posibilitatea de a plăti în valută la un preț fix și constant.
Marius Costin, Country Manager PayU România

PayU pune la dispoziția comercianților care doresc să își extindă afacerea în afara granițelor țării platforma globală PayU HUB.

Prin integrarea unică cu interfața API, comercianții au acces la 2,3 miliarde de potențiali clienți noi de pe piețele cu creșteri importante precum Asia, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa și America Latină.

Pregătiri PayU de Black Friday

Echipa PayU a început pregătirile tehnice pentru Black Friday încă din august, pentru a se asigura că totul funcționează perfect în luna noiembrie și în special pe data de 16 noiembrie, cât va fi vârful reducerilor online.

Anul acesta întreaga echipă PayU, atât cea locală, cât și cea regională, și-a concentrat atenția pe creșterea scalabilității sistemului, prin modificări la nivel de arhitectură și infrastructură. Pregătim mecanisme de rutare automată pentru prevenția oricărui caz în care băncile acceptatoare nu sunt online. În acest moment, platforma PayU poate susține un volum mare de tranzacții online, iar anul acesta ne așteptăm să procesăm peste 50 de tranzacții pe secundă în momentele de vârf.
Alin Breabăn, Software Development Manager Technology Center PayU Group

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, iStyle.

Despre PayU

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurări, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
La nivel global, PayU Group operează în 17 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...