11.1 C
București
joi, 27 martie, 2025

Provident a redevenit membru ALB România

Dată:

Asociaţia Societaţilor Financiare – ALB România este o organizaţie non-profit, înfiinţată în anul 2004, care îşi propune să-şi desfăşoare activitatea în vederea stabilirii unui mediu de afaceri mai bun şi a unui cadru profesionist pentru piaţa de servicii financiare din România.

Provident este o companie financiară care a promovat un cadru legislativ predictibil şi sustenabil, ca parte a strategiei de consolidare pe termen lung a sectorului financiar-bancar. Parteneriatul cu ALB România este un pas înainte în demersul companiei de echilibrare a nevoii de reglementare, în acord cu nevoile reale ale sectorului şi, în egală măsură, cu cerinţele din ce în ce mai exigente ale clienţilor.

De-a lungul timpului Provident s-a afirmat ca unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa creditelor de consum şi, în 11 ani de activitate, a acordat peste 2,5 milioane de împrumuturi unui număr de peste 1 milion de clienţi, la nivel naţional. Investiţiile în economia României realizate din 2006 şi până în prezent depăşesc 270 de milioane de euro, în timp ce contribuţiile la bugetul de stat ajung la 50 de milione de euro.

Avem multe interese comune, iar cel mai important obiectiv îl constituie asigurarea unui climat de afaceri predictibil şi generator de creştere economică în România, printr-un dialog onest şi argumentat cu autorităţile române. Proactivitatea în relaţia cu factorii de decizie reprezintă unul dintre punctele noastre forte, iar colaborarea cu alte organizaţii de afaceri constituie o prioritate pentru promovarea unei agende responsabile.  Credem că putem împărtăşi experienţa noastră şi strategii aplicate cu succes şi, astfel,  să devenim mai puternici împreună. Această colaborare ne poziţionează ca un partener de dialog puternic şi credibil în relaţia cu autorităţile
Viktor Boczán, directorul general al Provident

Cu o cotă de piaţă importantă în segmentul creditelor de consum, Provident îşi propune să  asigure o mai bună reprezentativitate şi o voce mai puternică pentru ALB România în discuţiile cu instituţiile relevante, în vederea identificării unor soluţii, deopotrivă în beneficiul industriei, al clienţilor şi al statului român.

 

Îmi face o deosebită plăcere să urez ,,Bun venit” Provident în cadrul Asociaţiei, mai ales că în ultimii 10 ani Asociaţia noastră a reprezentat şi promovat cele mai mari companii din industria creditului de consum, alături de companiile din industria de leasing pentru care a fost, iniţial, înfiinţată ALB. Este foarte important să avem o voce unitară, puternică şi cât mai reprezentativă pentru societăţile financiare non-bancare şi să construim un dialog constructiv cu autorităţile de reglementare. Odată cu readerarea Provident, reprezentantivitatea ALB România în sectorul non-bancar va creşte iar cota de piaţă va depăşi 90% din piaţa creditelor de consum din România
a declarat Melania Hăncilă, Secretarul General al  ALB România.

Potrivit rezultatelor financiare pentru anul 2016, IPF, din care face parte şi Provident Financial România, a înregistrat în regiunea Europei de Sud (România, Ungaria şi Bulgaria) o creştere a valorii creditelor acordate cu 32,4%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în ceea ce priveşte numărul de clienţi, regiunea a menţinut numărul înregistrat în anul 2015, aproximativ 630.000.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.