Raiffeisen Bank lansează o nouă ediție a programului „Catalizator – un program pentru antreprenori cu idei mari”, destinat persoanelor de decizie din companiile medii din România și gândit să-i susțină pe aceștia în extinderea și administrarea mai eficientă a afacerilor lor.
„Catalizator” ediția a II-a se derulează pe parcursul a patru luni și beneficiază de contribuția unor specialiști reputați. Prima ediție s-a desfășurat la începutul anului 2017 cu antreprenorii din Pitești, Timișoara și Cluj, după ce în faza pilot au participat antreprenorii din Brașov. În această nouă ediție, „Catalizator” va ajunge în București, Constanța și Iași, pentru o acoperire cât mai echilibrată a nevoilor antreprenorilor din toate zonele geografice ale țării.
Avem satisfacția ca participanții la prima ediție a programului Catalizator l-au considerat un program extrem de bun și de util prin care și-au lărgit orizontul decizional, descoperind noi instrumente de management, metode de autoevaluare și dezvoltare profesională. Tocmai acest rezultat îl urmărim cu acest program: să avem o contribuție la dezvoltarea comunității de afaceri și la întărirea capitalului românesc.
Felix Daniliuc, directorul executiv pentru corporații medii și sector public al Raiffeisen Bank
Programul este structurat în sesiuni cu caracter aplicativ, practic și abordează teme importante pentru antreprenorii care au ajuns la o anumită maturitate a afacerii. La aceste sesiuni sunt invitați antreprenori de succes și executivi ai băncii, care împărtășesc împreună cu audiența, premisele reușitei în companiile pe care le conduc.
Principalele teme abordate sunt:
– construirea strategiei de afaceri și a unei culturi organizaționale de succes;
– crearea și promovarea unei imagini de brand;
– comunicarea eficientă prin canale de social media;
– managementul financiar;
– dezvoltarea afacerii și creșterea vânzărilor;
– construirea unei echipe și managementul oamenilor;
Pe lângă dezvoltarea culturii antreprenoriale, „Catalizator” își propune să faciliteze crearea unei comunități de afaceri sănătoase, în care participanții la viața economică să împărtășească nu doar idei, ci și oportunități de afaceri și să consolideze relații valoroase de business.