0.8 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

Retailerul PROFI preia 18 spații comerciale Pram Maya din județele Prahova și Dâmbovița, cu acordul Consiliului Concurenței

Dată:

Rețeaua de retail PROFI crește rapid, inaugurând noi magazine proprii și preluând rețele deja existente. Cea mai recentă evoluție este preluarea unui grup de 18 spații comerciale Pram Maya din județele Prahova și Dâmbovița, prin intermediul unei tranzacții deja agreate de Consiliul Concurenței, arată un comunicat al PROFI.

PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România, prezența în mai mult de 550 de localități și care asigură locuri de muncă pentru peste 17.500 de colegi.

Preluările fac parte integrantă din strategia PROFI de dezvoltare și ne bucurăm că această este cea mai mare astfel de acțiune din istoria noastră. Apreciate de public, la începutul anului viitor noile spații vor fi aliniate la standardele PROFI, intrând în rețea în formatele cele mai potrivite pentru clienții lor și aducând mai aproape de cumpărătorii din cele două județe gamă noastră de produse de calitate la prețuri bune și cu promoții interesante.
Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food

Ce afaceri dezvoltă grupul Pram

„Primul magazin Maya a fost deschis în 2009, în Plopeni, din visul de a avea un supermarket aproape de tine, unde găsești tot ceea ce ai nevoie, la prețuri mici. Zece ani mai târziu, ne bucurăm să avem o rețea consolidată, care a atras atenția unui fond de investiții internațional. Credem cu tărie că se pot construi businessuri sănătoase în România, dacă există viziune, misiune și valori reale, indiferent de sectorul de activitate. În ceea ce privește planurile grupului PRAM, ne dedicăm activităților care ne-au consacrat – morărit, panificație, patiserie – și continuăm să dezvoltăm celelalte afaceri pe care le avem în desfășurare, în  domeniile real estate, birouri și retail, precum și HoReCa”,  au declarat administratorii rețelei Maya, Andrei și  Răzvan Popescu.

„Expansiunea lanțului de magazine Maya este un exemplu de suces pentru piața de retail și pentru mediul antreprenorial din România. Cele 18 magazine Maya, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 3.500 de metri pătrați, sunt amplasate în locații ușor accesibile, cu trafic intens și vizibilitate excelentă.  Preluarea rețelei Maya oferă posibilitatea unei extinderi rapide a lanțului PROFI pe piața magazinelor de proximitate care, în ultimii ani, a înregistrat o creștere remarcabilă, atât în număr de unități, cât și în ceea ce privește valoarea medie a coșului de cumpărături. Ne așteptăm ca, în următoarele 18-24 de luni, să asistăm și la alte consolidări pe piața de retail”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail, Advisory and Transaction Services, CBRE România – compania de consultanță imobiliară care a consiliat Maya în procesul de vânzare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...