Rețeaua de retail PROFI crește rapid, inaugurând noi magazine proprii și preluând rețele deja existente. Cea mai recentă evoluție este preluarea unui grup de 18 spații comerciale Pram Maya din județele Prahova și Dâmbovița, prin intermediul unei tranzacții deja agreate de Consiliul Concurenței, arată un comunicat al PROFI.
PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România, prezența în mai mult de 550 de localități și care asigură locuri de muncă pentru peste 17.500 de colegi.
Preluările fac parte integrantă din strategia PROFI de dezvoltare și ne bucurăm că această este cea mai mare astfel de acțiune din istoria noastră. Apreciate de public, la începutul anului viitor noile spații vor fi aliniate la standardele PROFI, intrând în rețea în formatele cele mai potrivite pentru clienții lor și aducând mai aproape de cumpărătorii din cele două județe gamă noastră de produse de calitate la prețuri bune și cu promoții interesante.
Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food
Ce afaceri dezvoltă grupul Pram
„Primul magazin Maya a fost deschis în 2009, în Plopeni, din visul de a avea un supermarket aproape de tine, unde găsești tot ceea ce ai nevoie, la prețuri mici. Zece ani mai târziu, ne bucurăm să avem o rețea consolidată, care a atras atenția unui fond de investiții internațional. Credem cu tărie că se pot construi businessuri sănătoase în România, dacă există viziune, misiune și valori reale, indiferent de sectorul de activitate. În ceea ce privește planurile grupului PRAM, ne dedicăm activităților care ne-au consacrat – morărit, panificație, patiserie – și continuăm să dezvoltăm celelalte afaceri pe care le avem în desfășurare, în domeniile real estate, birouri și retail, precum și HoReCa”, au declarat administratorii rețelei Maya, Andrei și Răzvan Popescu.
„Expansiunea lanțului de magazine Maya este un exemplu de suces pentru piața de retail și pentru mediul antreprenorial din România. Cele 18 magazine Maya, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 3.500 de metri pătrați, sunt amplasate în locații ușor accesibile, cu trafic intens și vizibilitate excelentă. Preluarea rețelei Maya oferă posibilitatea unei extinderi rapide a lanțului PROFI pe piața magazinelor de proximitate care, în ultimii ani, a înregistrat o creștere remarcabilă, atât în număr de unități, cât și în ceea ce privește valoarea medie a coșului de cumpărături. Ne așteptăm ca, în următoarele 18-24 de luni, să asistăm și la alte consolidări pe piața de retail”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail, Advisory and Transaction Services, CBRE România – compania de consultanță imobiliară care a consiliat Maya în procesul de vânzare.