1.8 C
București
joi, 16 ianuarie, 2025

Serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți

Dată:

Cunoscuta companie românească înființată în 2001 susține că un client al acestui serviciu economisește într-un an 374 de lei
La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți care au adoptat cumpărăturile online în rutina obișnuită și se bucură de un nou stil de shopping fără efort, a anunțat recent cunoscuta companie românească. Compania precizează că livrarea rapidă, gratuită și flexibilă a adus clienților Genius economii în bani, dar totodată le oferă și timp liber pentru activitățile importante din viețile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleași comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul.

În plus, a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall. Clienții își pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client.

Comerțul online a transformat și va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani și efort. În contextul în care prețurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiară este cântărită mai atent și clienții se orientează către soluții mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort și o soluție prin care clienții pot economisi, mai ales în aceasta perioadă.
Andrei Șercanean

VP-ecommerce Services eMAG

Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale oamenilor, iar comerțul online a devenit mai accesibil. În acest context, clienții și-au diversificat coșul de cumpărături, comandând produse din mai multe categorii. În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curățenia casei, fashion, până la produse pentru casă și grădină, testând permanent categorii noi. Clienții Genius beneficiază de livrare gratuită la easybox sau prin curier și pot alege dintr-o ofertă dedicată de produse cu beneficii Genius atât din oferta eMAG cât și din oferta comercianților prezenți pe eMAG Marketplace.

Clienții au așteptări tot mai mari legate de ușurința în livrare, flexibilitatea și predictibilitatea serviciilor, iar livrarea la easybox este printre metodele preferate. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox, care le permite să ridice la orice oră produsele comandate dintr-un punct fix aflat în proximitatea casei sau a biroului.

Clienții eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
Serviciul Genius poate fi testat gratuit de către clienții din toată țara, timp de trei luni, și are acoperire națională, fiind disponibil în toate reședințele de județ din țară și în localitățile din proximitatea acestora.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...