0.8 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

Start în programul Rabla pentru electrocasnice 2019! Vedetele noii ediții sunt, la eMAG, televizoarele și mașinile de spălat

Dată:

Clienții eMAG au accesat peste 14.000 de vouchere, dintre care peste 50% au fost folosite pentru televizoare, la reluarea programului „Rabla pentru electrocasnice”. Mașinile de spălat rufe, aparatele frigorifice și mașinile de spălat vase urmează în top, arată un comunicatr transmis miercuri de retailerul online.

Începând din 18 iunie 2019, consumatorii se pot înscrie într-o nouă rundă a programului „Rabla pentru electrocasnice” susținut de Ministerul Mediului, cu scopul de a înlocui parcul de electrocasnice vechi, astfel că voucherele nefolosite după prima rundă de finanțare vor fi redistribuite.

Consumatorii apreciază că pot achiziționa electrocasnice de ultimă generație, mai eficiente din punct de vedere energetic, la prețuri mai accesibile și ne așteptăm ca programul să aibă succes. Interesul după realocarea fondurilor este crescut, astfel că am adaptat stocul de marfă în funcție de experiența ediției care s-a încheiat.
Stejara Pîrcan, VP sales eMAG

Care sunt cele mai căutate branduri

Cele mai comandate produse au fost televizoarele din clasa energetică A++, iar brandurile cele mai accesate au fost StarLight, Horizon, Samsung și LG, reprezentând 75% dintre comenzi.

În medie, produsele frigorifice cu clasa A +++ consumă cu 137 KW pe an mai puțin decât un produs din clasa energetică A+ și atrage o economie de 79,46 lei la factura de energie în fiecare an.

De asemenea, raportat la durata medie de utilizare a produselor frigorifice, care este de șapte ani, un produs din clasa energetică A+++ atrage o economie de 556,22 lei la factura de energie, comparativ cu unul din clasa A+.

Potrivit eMAG, topul produselor achiziționate cu vouchere „Rabla pentru electrocasnice”, raportat la categorie, se prezintă astfel:
1. Televizor LED Smart Horizon, 109 cm, 43HL7330F, Full HD
2. Frigider cu o ușă Star-Light FTTM-98APP, Capacitate 98 l, Clasa A++, H 84.5 cm, Alb
3. Combină frigorifică Arctic AK60406NFMT++, 362 l, Clasa A++, Full No Frost, Fast Freeze XL Zone, Fresh Max 0°C, H 203, Metal Look
4. Aparat de aer condiționat Star-Light, 12000 BTU, Clasa A++/A+, Kit instalare inclus, Funcție încălzire, Display, ACM-12FORS Inverter, Alb
5. Mașina de spălat rufe Slim Beko WRE7512XWW, 7 kg, 1000 RPM, Clasa A+++, Display digital, Alb.

„La calculul mediei estimate au fost luate în considerare câteva produse din fiecare clasă energetică, pentru a calcula câtă energie este economisită printr-un upgrade al clasei energetice; costul mediu luat în calcul este 1 KW = 0,58 lei”, precizează retailerul.

Despre eMAG
eMAG este lider regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii 18 ani, compania a investit în servicii bazate pe tehnologia dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum deschiderea coletului la livare, 30 de zile pentru retur, Service Pick up and Retur astfel încât să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online.
Cu o gamă variată de produse și o ofertă aflată în  continuă dezvoltare, eMAG este locul în care oricine poate găsi orice, de oriunde s-ar afla.
Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG sprijină antreprenorii din comunitățile în care activează și îi ajută să își dezvolte afacerile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...