21.1 C
București
duminică, 8 septembrie, 2024

T3 – cel mai bun trimestru din 2022 pentru 2Performant, în care a generat vânzări totale de 24 de milioane de euro

Dată:

2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România, anunță că vânzările generate de platforma proprie au ajuns la valoarea de 24 de milioane de euro (excluzând TVA) în al treilea trimestru din 2022, o creștere cu 42% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Cei aproximativ 9.000 de utilizatori ai platformei au trimis 20,2 milioane de click-uri, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 464.000, o majorare cu 45% față de T3 2021, și care au generat afiliaților comisioane în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creștere cu 36% în comparație cu anul trecut. Aceste cifre fac din T3 cel mai bun trimestru din acest an pentru 2Performant, atât din punct de vedere al numărului și valorii vânzărilor generate pentru magazinele online, cât și în ceea ce privește comisioanele câștigate de afiliați.

În trimestrul 3 am lansat cel mai important proiect al nostru din ultimii ani – Business League – o competiție de marketing descentralizat, având drept criteriu principal numărul de vânzări online generate, în funcție de care utilizatorii sunt clasificați pe cinci niveluri – de la Freelancers (cei care au sub 10 vânzări în 28 de zile) până la Unicorns (cei cu peste 10.000 de vânzări în același interval). Prin Business League, identificăm și recompensăm campionii din marketing pe măsura performanțelor, care le oferă acces diferențiat la premii și condiții comerciale superioare. Astfel, rezultatele obținute de utilizatorii platformei 2Performant validează conceptul nostru de gamificare a marketing-ului, un exemplu în acest sens fiind performanța înregistrată de afiliatul clasat pe primul loc în competiție, care doar în a doua rundă a acesteia a generat peste 30.000 de vânzări în 28 de zile. În acest context, ne așteptăm ca și trimestrul al patrulea să continue trendul ascendent înregistrat în acest an, la finalul căruia suntem încrezători că vom depăși pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro în ceea ce privește vânzările generate într-un singur an pentru clienții noștri.

Dorin Boerescu

Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant

În trimestrul al treilea din 2022, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,27 euro, o creștere de 3% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,4, în creștere cu aproximativ 5% față de trimestrul similar din 2021. De asemenea, valoarea medie a vânzării (excluzând TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 51,7 euro, o scădere cu 2,2% în comparație cu T3 2021, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,2pp, până la 2,3%.

Principalele categorii de produse vândute în al treilea trimestru din 2022 au fost: Modă, Farmaceutice, Cărți & Filme & Muzică, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sporturi & Outdoors, Sănătate & Îngrijire Personală și Produse pentru animale de companie. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Answear, DY Fashion, Elefant, Dr.Max, FashionDays, Sinsay, StarShinerS, Librărie.net, Lensa și evoMAG.

Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe website-ul companiei, unde sunt afișate tendințele privind comportamentul de cumpărare online atât la nivel de rețea, cât și defalcat pe principalele industrii. Compania intenționează să continue să publice astfel de date agregate la finalizarea fiecărui trimestru pentru ca acționarii și investitorii să aibă o înțelegere cuprinzătoare asupra funcționalității indicatorilor de business ai 2Performant pe parcursul unui an de activitate.

2Perfomant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață. În primul semestru din 2022, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 16 milioane de lei, în creștere cu 49% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru întreg anul 2022, 2Performant vizează o cifră de afaceri de 34,9 milioane de lei, o majorare cu 35% comparativ cu 2021.

Despre 2Performant
2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. 2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 6,2 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu. Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. În 2011 a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI). Cu o viziune unică despre gamificarea colaborărilor din marketing bazată pe performanță și transparență, 2Performant a intermediat peste 8,2 milioane de vânzări online în valoare de 373 de milioane de euro, prin mai mult de 557 milioane de clickuri, pentru câteva mii de magazine online din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

VIDEO | O altă dezbatere pe tema crizei din Ucraina

În cadrul unei dezbateri de miercuri seara de la televiziunea Global News, intitulată ”Mai este Ucraina sprijinită de Occident”, moderatorul Calistrat Atudorei a pus...

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...