14.1 C
București
vineri, 31 martie, 2023

Târgul de Turism al României, organizat de Camerele de Comerț și principalele organizații patronale de profil, a ajuns azi la ediția 41

Dată:

Cea de-a 41-a ediție a Târgului de Turism, care se desfășoară în perioada 21-24 februarie, a fost deschisă joi în pavilioanele B1 și B2 ale Complexului Expozițional Romexpo din București.

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo bianual, primăvara și toamna, împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT) și în parteneriat cu Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural  (ANTREC).

Pavilionul B1 este dedicat zonelor turistice din România prin intermediul Administrațiilor Publice Locale, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Județene si Primarii, iar Pavilionul B2 este dedicat Agenții de turism, touroperatori, participări internaționale și servicii turistice.

Din totalul de 329 de expozanți, 71 sunt străini

Târgul de Turism al României contribuie la consolidarea industriei de profil prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din țara noastră, dar și prin organizarea de conferințe și sesiuni de dezbateri în care sunt abordate problemele industriei, împreună cu autoritățile din domeniu.

Sprijinim promovarea turismului prin toate mijloacele de care dispunem. Noile pavilioane aduc facilități care sunt apreciate în egală măsură atât de expozanți cât și de vizitatori. Ediția de anul acesta a Târgului de Turism vorbește de la sine, prin cifre, despre efervescența acestui important domeniu de activitate, respectiv 329 de expozanți, față de 291 la ediția precedentă, pe o suprafață de 15.440 mp. Din totalul de 329 de expozanți, 71 sunt străini, prima ediția din acest an a Târgului de Turism atingând astfel un grad de internaționalizare de 22%.
Mihai Daraban, președintele Camerei de Comerț și Industrie a României

Potrivit organizatorilor, Târgul de Turism al României reunește acum 330 de mari companii și 15 țări își prezintă zonele și obiectivele turistice: Bulgaria, Chile, Congo, Croația, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania și Turcia.

Anul acesta am reușit să avem un buget de investiții cu 600% mai mare, iar acest aspect este extrem de important pentru că – pe lângă promovare – Ministerul Turismului trebuie să încurajeze și să subvenționeze investițiile pe care autoritățile publice locale le realizează.
Bogdan Gheorghe Trif, ministrul Turismului

Potrivit datelor prezentate de Ministerul Turismului, în anul 2018 – raportat la anul precedent – a fost înregistrată o creștere a numărului de turiști de aproape de 6,6%, iar turiștii străini au lăsat în România cu 120 de milioane de euro mai mult decât în 2017.

„Avem creșteri mari, dar care nu ne satisfac, pentru că România are un potențial de dezvoltare turistică mult, mult mai mare”, a precizat ministrul Turismului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...