21 C
București
vineri, 25 aprilie, 2025

Vola.ro și Asociația The Social Incubator ajută copiii să ajungă în brațele părinților plecați la muncă în străinătate

Dată:

Vola.ro și Asociația The Social Incubator lansează programul pilot „Acasă Regăsit”, prin care își propun să readucă împreună părinții plecați la muncă în străinătate și copiii rămași în țară. Conform Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții, peste 75.000 de copii aveau părinții plecați la muncă în străinătate, în 2021. Cele mai multe familii se reunesc extrem de rar, din cauza situației financiare, de aceea Vola.ro oferă transport gratuit pentru peste 50 de beneficiari în primul său program de acest fel.

Asociația The Social Incubator, în colaborare cu direcțiile pentru protecția copilului din țară, face apel public la tineri vulnerabili și la părinții plecați la muncă în străinătate pentru a se înscrie în program și a beneficia de ajutorul pus la dispoziție de cea mai de încredere agenție de turism din țară.

Statisticile arată diferit pentru copiii ai căror părinți muncesc peste granițe, dar indiferent ce ne spun statisticile oficiale, știm cu toții că numărul lor este mult mai mare, iar suferința  este nemărginită. Este o realitate tristă pe care noi, împreună cu Vola.ro, încercăm să o înseninăm puțin prin acest program. Nu este vorba doar despre a reuni familii, ci despre a ne folosi fiecare de puterea pe care o avem să creăm o lume mai bună pentru acești copii.

Adriana Preda
Executive Director & Board Member Asociația The Social Incubator

Beneficiarii programului Acasă Regăsit vor avea la dispoziție bilete de avion dus-întors, precum și servicii de transfer, asigurare și alte acte de călătorie, oferite de Vola.ro, către și dinspre localitățile din Uniunea Europeană și Marea Britanie. Înscrierea în program se face până pe 13 noiembrie 2022, iar călătoriile vor fi organizate individual, în funcție de programul beneficiarilor, până pe 31 ianuarie 2023. 

De 15 ani, la Vola.ro ajutăm călătorii să ajungă în toate colțurile lumii, în siguranță. Chiar dacă distanța nu mai reprezintă un impediment în procesul de comunicare datorită smartphone-urilor și a rețelelor sociale, nimic nu poate înlocui mângâierile și îmbrățișările părinților sau a copiilor. Misiunea noastră este să atenuăm dorul copiilor, să le deschidem accesul zborurilor și să le facem cel mai frumos cadou de Crăciun. Credem în bucuria și căldura care apar atunci când cei dragi se regăsesc, credem în miracolele mici care se întâmplă atunci când părinții și copiii se
îmbrățișează și ne dorim să oferim astfel de momente de bucurie celor mai vulnerabili dintre noi. Începem acest program pilot cu 50 de beneficiari având speranța că îl vom extinde în fiecare an, pentru tot mai mulți.

Claudia Tocilă
Head of Marketing la Vola.ro

Beneficiarii vor fi selectați pe baza completării corecte și complete a chestionarului în ordinea în care au aplicat, a punctajului obținut pe baza răspunsurilor, în urma anchetelor sociale realizate și după prezentarea documentelor solicitate. Regulamentul campaniei poate fi consultat aiciMai multe detalii despre campania Acasă regăsit se găsesc, accesând pagina campaniei  dar și pe conturile de social media Vola.ro.

Despre Vola.ro 
Vola.ro este cel mai important jucător din industria turismului online din România, cu peste 15 ani de activitate în România, fiind specializată în vânzarea biletelor de avion și a produselor conexe. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât ca cifra de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți. Vola.ro a crescut în ultimii 15 ani de la 50 de bilete de avion vândute zilnic, la peste 1700 de bilete si de la 5 angajați in 2007, la peste 60 angajați în 2022. În total, aproape 1,5 milioane de români au călătorit rezervând un bilet de avion prin Vola.ro, majoritatea fiind clienți recurenți.  Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, opțiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, rent-a-car și asigurări de călătorie. Ca răspuns la provocările industriei aviatice din ultimii ani, Vola.ro a introdus două produse ce asigură clienților o călătorie fără griji: Vola Trip Protect și Vola Fast Refund, ambele având drept scop protejarea pasagerilor în cazul în care aceștia nu mai pot călători din diferite motive sau în cazul în care compania aeriană anulează sau modifică orarul de zbor. În 2019 Vola.ro a fost desemnată printr-un studiu Mercury Research drept cea mai de încredere și cea mai recomandată agenție de turism online din România și a făcut cinste acestei titulaturi chiar și în perioada pandemică, când a continuat să comunice cu clienții săi și să îi asiste în identificarea rutelor de zbor cele mai potrivite și în recuperarea creanțelor de la companiile aeriene. De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. Valoarea totală a tranzacțiilor realizate prin platforma Vola.ro în primul semestru din anul 2022 a depășit 36 milioane de euro.

Despre Asociația The Social Incubator
Asociația The Social Incubator este o organizaţie nonguvernamentală, nonprofit ȋnfiinţată ȋn 2014 pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor din medii defavorizate din România, prin intervenții sociale directe, pragmatice și creative. Organizația oferă sprijin pentru integrarea socio-profesională a tinerilor instituționalizați: cursuri gratuite de pregătire profesională și stagii de practică, sprijin pentru găsirea unui loc de muncă legal și sprijin pentru găsirea unei locuințe subvenționate. De asemenea, asociația dezvoltă concepte și lansează proiecte sociale care să faciliteze inserția profesională a persoanelor din medii defavorizate. În 8 ani de existență, impactul The Social Incubator constă în 42 de proiecte implementate în 28 de județe, 8724 de tineri participanți la activitățile de dezvoltare personală și profesională organizate și 1619 tineri sprijiniți prin sesiuni de consiliere în procesul de integrare socială și profesională, la nivel      național.https://asociatiasocialincubator.org/  

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.