Încă de la începutul acestui an Consiliul Director al Asociaţiei Române a Cărnii a luat în discuţie necesitatea informării şi conştientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluţii alimentare inovante şi naturale pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure şi de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de „etichetă curată” şi să răspundă astfel exigenţelor consumatorilor
De altfel, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil şi un subiect de discuţie la nivel internaţional, Franţa urmând să găzduiasca în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include şi o dezbatere legată de eticheta curată.
Primul pas a fost făcut deja, chiar de către preşedintele asociaţiei care de curând a şi lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendinţă există şi în portofoliul altor companii membre ARC care au pe piaţă produse ce se încadrează în acest concept.
Despre ARC
Asociatia Românã a Cãrnii este organizatia profesionalã care reprezintã interesele industriei de prelucrare a cãrnii. ARC s-a format în 1999, prin unirea dintre ROCARNE (1993) si ASIC (1995), având ca membri 50 societãti comerciale care realizeazã peste 60% din productia nationalã de mezeluri.