14 C
București
sâmbătă, 15 martie, 2025

Asociaţia Română a Cărnii în pas cu tendinţele apărute la nivel european

Dată:

Încă de la începutul acestui an Consiliul Director al Asociaţiei Române a Cărnii a luat în discuţie necesitatea informării şi conştientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluţii alimentare inovante şi naturale pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure şi de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de „etichetă curată” şi să răspundă astfel exigenţelor consumatorilor

De altfel, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil şi un subiect de discuţie la nivel internaţional, Franţa urmând să găzduiasca în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include şi o dezbatere legată de eticheta curată.

Primul pas a fost făcut deja, chiar de către preşedintele asociaţiei care de curând a şi lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendinţă există şi în portofoliul altor companii membre ARC care au pe piaţă produse ce se încadrează în acest concept.

Despre ARC
Asociatia Românã a Cãrnii este organizatia profesionalã care reprezintã interesele industriei de prelucrare a cãrnii. ARC s-a format în 1999, prin unirea dintre ROCARNE (1993) si ASIC (1995), având ca membri 50 societãti comerciale care realizeazã peste 60% din productia nationalã de mezeluri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.