14.1 C
București
vineri, 31 martie, 2023

Asociaţia Română a Cărnii îşi exprimă indignarea faţă de afirmaţiile făcute de preşedintele Asociaţiei Pro Consumatori

Dată:

Asociația Română a Cărnii dorește clarificarea afirmațiilor vehiculate în mass-media legate de un număr însemnat de sortimente de cârnați, în scopul unei bune informări a publicului. În continuare REVISTA PATRONATELOR publică un comunicat, integral, transmis de către Asociația Română a Cărnii – ARC –

Asociaţia Română a Cărnii îşi exprimă indignarea faţă de afirmaţiile făcute de preşedintele Asociaţiei Pro Consumatori, potrivit cărora un număr însemnat de sortimente de cârnaţi conţin ingrediente care pot afecta sănătatea consumatorilor.

Considerăm că afirmaţiile denigratoare făcute de Asociaţia Pro Consumatori, creează confuzie în rândul populaţiei şi neîncredere în produsele industriei alimentare româneşti.

Asociaţia Română a Cărnii, doreşte să asigure consumatorii că membrii săi sunt în permanenţă preocupaţi de siguranţa alimentară, de respectarea legislaţiei şi de asigurarea unui nivel înalt de protecţie a consumatorului, precum şi de dezvoltarea şi inovarea de produse noi cu număr redus de aditivi.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...