1.8 C
București
joi, 16 ianuarie, 2025

Cum și cine poate închiria un anume tip de ambalaj returnabil pentru împachetarea coletelor comandate online

Dată:

R-CREATE pune gratuit la dispoziția celor interesați soluția sa, până la finele lunii mai
R-CREATE, compania care a lansat ambalajul returnabil, ca o alternativă prietenoasă cu mediul pentru împachetarea coletelor comandate online, oferă închirierea gratuită a opțiunii inovatoare de tip packaging as a service pentru următoarele zece platforme de e-commerce care își anunță intenția de colaborare în luna mai.

R-CREATE invită și alte companii să participe la eforturile de sustenabilitate și își continuă misiunea de a contribui la diminuarea impactului comerțului online asupra mediului și de a oferi beneficii operaționale unice. În prezent, startup-ul românesc și-a extins lista de parteneri care au adoptat soluția către industriile de fashion, produse pentru copii, jucării și librării.

Serviciul R-CREATE este disponibil în rețeaua națională DPD din ianuarie 2022 și înregistrează deja peste 1000 de utilizări pe lună de la zece branduri partenere. Soluția de împachetare eco-friendly poate fi implementată de companiile care vând produse de dimensiuni standard, din zona de fashion (haine, încălțăminte și accesorii), cosmetice & personal care, produse pentru copii, accesorii IT&C și telefoane, jucării, bio și băcănie (produse alimentare neperisabile), cărți și accesorii de librărie.

În lista partenerilor R-CREATE, care au implementat deja această opțiune, se află și www.carturesti.ro, www.miniprix.ro, www.nemira.ro și www.hiphip.ro. Astfel, oricine face cumpărături online de pe site-urile partenerilor poate alege soluția de livrare cu R-CREATE în secțiunea check-out de pe site , selectând livrare cu ambalaj reutilizabil.

Ne bucurăm să vedem deschiderea tot mai mare a brandurilor românești pentru soluții inovatoare și sustenabile aplicate ciclului logistic de e-commerce. Pentru noi este un semn de susținere și de interes față de alegerile care urmăresc și impactul față de mediu pe care îl are businessul. Mai departe, ne propunem ca în următorii 3 ani să avem peste 1.5 milioane de tranzacții cu R-CREATE și ne dorim să ducem soluția la cât mai multe magazine online din România. În același timp, odată cu extinderea parteneriatelor noastre ne dorim să oferim celor de acasă posibilitatea de a primi produsele comandate online de pe site-urile preferate prin livrarea cu ambalajul reutilizabil, la un click distanță.
Linda Vasilescu

Founder R-CREATE

Potrivit oficialilor companiei, un ambalaj R-CREATE înlocuiește un palet de ambalaje de carton utilizate în livrările standard ale comenzilor online, ceea ce poate fi tradus în peste 10.000 de copaci salvați pe an prin folosirea R-CREATE.

De asemenea, reducerea amprentei de carbon în timpul transportului coletelor este un alt aspect care ajută la îndeplinirea obiectivelor conectate de sustenabiltate, forma compactă a coletelor R-CREATE reduce cu cel putin 25% volumul coletelor transportate și eficientizează încărcarea mașinilor la capacitate maximă.

În plus, nu sunt de neglijat beneficiile operaționale pentru companiile partenere care se traduc în reduceri semnificative față de soluțiile de unică folosință pe trei direcții: timp de împachetare, spațiu salvat și minimizarea complexității, dar și beneficiile pentru clienții de acasă, ambalajul reutilizabil înlocuiește toate cutiile de carton care ajung în casa clienților la fiecare comandă online.

Ca mecanism, soluția este de tip packaging as a service: necesarul de ambalaje este livrat la depozit și facturarea se face doar pentru cele consumate. Când ajung la destinație, ambalajele se returnează pe loc după livrarea coletului și sunt întoarse la depozit pentru o nouă folosire.

Sunt disponible ambalaje de tipul cutie, mapă sau pungă, iar în funcție de tipul de ambalaj, acesta se poate folosi între 100 și 500 de cicluri logistice.
R-CREATE estimează că soluția propusă va ajunge să înlocuiască anual peste cinci milioane de ambalaje de unică folosinţă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...