5.8 C
București
marți, 28 martie, 2023

Florin Jianu a fost reales în funcția de președinte al CNIPMMR pentru următorii 4 ani

Dată:

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), confederaţie patronală reprezentativă la nivel naţional pentru IMM-uri, anunță că a organizat vineri, 20 noiembrie 2020, cea de-a VIII-a Convenţie Naţională. Reuniunea are loc o dată la patru ani și stabilește componența structurii de conducere a CNIPMMR.

REVISTA PATRONATELOR redă în continuare, integral, un comunicat al CNIPMMR emis după Convenția Națională a acestei confederații.

Pentru perioada 2020-2024, structura de conducere a CNIPMMR va fi următoarea:

Preşedinte al CNIPMMR: FLORIN JIANU

Preşedinte de onoare: Prof. Univ. Dr. OVIDIU Nicolescu

Prim-vicepreşedinți:
– Filimon Marian, Prim-vicepreşedinte dezvoltare teritorială
– Feneşan Augustin, Prim-vicepreşedinte dezvoltarea capacităţii instituţionale
– Viţelaru Neculai, Prim-vicepreşedinte domeniul de dezvoltare patronală
– Mintaş Ioan, Prim-vicepreşedinte strategie şi imagine

Secretar General al CNIPMMR: Fudulea Sterică

Vicepreşedinţii aleşi au fost următorii:
– Miron Tibişor-Marian, Vicepreşedinte dezvoltare teritorială
– Mureşan Marinel-Dănuţ, Vicepreşedinte finanţe şi fiscalitate
– Rada Adrian, Vicepreşedinte dezvoltare sectorială şi promovarea afacerilor
– Gropoşilă Iulian-Aurel, Vicepreşedinte educaţie, inovare şi fonduri europene
– Kaya Sebahat, Vicepreşedinte relaţii internaţionale
– Olariu Marius-Andrei, Vicepreşedinte muncă şi dialog social
– Pîrvu Florea, Vicepreşedinte relaţii cu autorităţile publice şi alte organisme de drept public şi privat
– Priceputu Vasilică, Vicepreşedinte agricultură
– Coandă Elena, Vicepreşedinte antreprenoriat feminin
– Oprea Radu-Adrian, Vicepreşedinte antreprenoriat de tineret
– Duma Florin-Romeo, Vicepreşedinte mediu şi dezvoltare sustenabilă
– Luca Dumitru, Vicepreşedinte turism şi servicii

Vicepreşedinţii de drept ai CNIPMMR sunt, potrivit prevederilor statutare preşedinţii federaţiilor regionale şi sectoriale afiliate la CNIPMMR, următorii:
– Mircea Purcaru, Preşedinte al Federaţiei Regionale a IMM-urilor Vest
– Corneliu Tănase, Preşedinte al Federaţiei Regionale a IMM-urilor Bucureşti Ilfov
– Valentin Cristea, Preşedinte al Federaţiei Patronatelor din Regiunea Oltenia
– Cristian Ignea, Preşedinte al Federaţiei Regionale a IMM – Muntenia
– Sorin Minea, Preşedinte al Federaţiei Patronale Române din Industria Alimentară, reprezentativă la nivel sectorial

Membrii Consiliului Permanent au fost aleși:
– Saygo Valentina
– Cozma Gabriel-Ştefan
– Davidescu Ştefan
– Urîtu Daniel
– Glişcă Ion
– Orban Andrei
– Roman Ion
– Sîrbu Constantin
– Barbu Daniel-Valentin
– Neamţu Cristian-Corneliu
– Doru Olimpia
– Gheorghe Ovidiu-Nicolae

Senatul CNIPMMR
– Prof. Univ. Dr. Ovidiu Nicolescu, președinte de onoare
– Paraschiv Ionescu, membru de onoare
– Mihai Deliu, membru de onoare
– Ioan Pițurescu, membru de onoare.

Cu ocazia celei de-a opta Convenții Naționale, forum suprem al CNIPMMR, alături de noua echipă aleasă pentru mandatul 2020-2024, CNIPMMR își asumă să rămână aceeași voce puternică a IMM-urilor românești. Ne-am luat astăzi angajamentul să luptăm pentru o Românie antreprenorială, o Românie modernă, o Românie a tuturor. Strategia CNIPMMR Orizont 2024, conține 93 de măsuri și își propune ținte ambițioase cum ar fi o nouă strategie pentru IMM-uri sau deschiderea a minimum 5 filiale internaționale ale CNIPMMR. Avem o echipă care îmbină experiența cu tinerețea și suntem încrezători în motto-ul acestei Convenții Naționale: Împreună rămânem IMM.
Florin Jianu, președinte al CNIPMMR

Strategia CNIPMMR pentru perioada 2020-2024

În cadrul celei de-a VIII-a ediții a Convenției Naționale a Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România a fost votată și STRATEGIA CNIPMMR 2020-2024 care vine cu o serie de acțiuni concrete de dezvoltare a organizației pe o serie de paliere importante având patru mari obiective:
1. Consolidarea capacității administrative și instituționale și menținerea reprezentativității naționale a organizației
2. Promovarea și protejarea intereselor IMM-urilor la nivel local, regional, național și internațional
3. Constituirea unei imagini consolidate a CNIPMMR și sporirea gradului de vizibilitate a organizației
4. Dezvoltarea unui portofoliu de acțiuni și proiecte finanțate din fonduri nerambursabile și/sau din fonduri proprii, care să sprijine dezvoltarea antreprenoriatului la nivel național și să faciliteze educația, accesul la finanțare, accesul la piețe și internaționalizare.

Toate cele patru mari obiective vin cu 93 de acțiuni concrete de implementare ce vor fi întreprinse în următorii patru ani.

Astfel, printre cele mai importante acțiuni din cadrul strategiei sunt înfiinţarea Ministerului Antreprenoriatului, Comerţului şi Digitalizării, Programul ROMÂNIA TECH NATION, o nouă strategie pentru IMM 2030, Aplicarea „Testului IMM” în procesul de elaborare a actelor normative care au impact asupra întreprinderilor mici şi mijlocii, pentru a se asigura un mediu favorabil iniţierii şi dezvoltării afacerilor, înfiinţarea liceelor de antreprenoriat sau introducerea unui nou tip de societate / societatea cu răspundere limitată de exerciţiu – SRL de Exerciţiu / pentru tinerii cu vârsta între 16 şi 18 ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...