13.2 C
București
duminică, 26 martie, 2023

HiCare pentru utilizatorii Huawei

Dată:

Smartphone-urile devin din ce în ce mai performante odată cu trecerea timpului: acestea sunt concepute să înlocuiască cât mai multe dispozitive, oferind prin caracteristicile și serviciile complete, o experiență nouă și inovatoare. Smartphone-ul a devenit astfel unul din cele mai bune playere de muzică, câteodată înlocuiește și televizorul, și aproape întotdeauna reușește cu brio să înlocuiască camerele foto și video.

Cu toate acestea, ar fi ideal, ca fiecare device să fie însoțit de o listă cu sugestii și instrucțiuni utile, cu niște pași simpli de urmat, pe care utilizatorii să o poată înțelege și aplica pe smartphone-ul performant pe care îl poartă în buzunar zilnic. Iar această idee a fost transformată în realitate deja de către Huawei, prin intermediul aplicației prestabilite HiCare, disponibilă pe smartphone-urile Huawei, dându-le posibilitatea utilizatorilor să își cunoască device-urile la fel de bine ca un profesionist.

Secțiunea Sfaturi de utilizare

Aplicația HiCare este împărțită în mai multe categorii. Una dintre cele mai interesante este secțiunea de sfaturi și tips-uri utile, care le permite utilizatorilor să descopere ușor funcțiile telefonului lor. Sfaturile din secțiunea dedicată se adresează atât utilizatorilor profesioniști, cunoscătorii în materie de smartphone-uri, cât și celor mai puțin cunoscători în domeniul tehnologiei “smart”, iar acest lucru se datorează explicațiilor extrem de clare prin care este prezentată fiecare funcție, completate de grafice și iconograme sugestive. Printre lucrurile pe care le pot afla utilizatorii din această secțiune se numără sfaturile despre utilizarea modului de fotografiere Pro, scanarea unei cărți de vizită sau a unui act, sau realizarea unui scurt video folosind fotografiile pe care aceștia le au deja în galeria telefonului. Unele instrucțiuni se referă chiar la modul în care îți poți securiza informațiile importante. Secțiunea Sfaturi de Utilizare te va ajuta, de exemplu, să înveți cum să oprești permanent funcția de Photo location, ca să te poți bucura de și mai multă protecție a datelor tale.

Sectiunea Trobleshooting

Troubleshooting-ul este o secțiune care le permite utilizatorilor să rezolve toate situațiile neplăcute care intervin în ceea ce privește experiența de utilizare. Prin intermediul acestei secțiuni, aceștia vor învăța cum trebuie să procedeze dacă ecranul telefonului se sparge sau dacă ia contact cu lichide, precum și ce trebuie să facă dacă întâmpină probleme atunci când doresc să se conecteze la o rețea wireless sau posibilele cauze care duc la descărcarea mai rapidă a bateriei.

Secțiunea Servicii rapide (Quick services)

Secțiunea Servicii rapide este o altă parte importantă a aplicației HiCare, prin intermediul căreia utilizatorii pot iniția o conversație pe chat disponibilă pentru suport din partea echipei Huawei, formată din personal specializat, gata să răspundă oricărei solicitări. Astfel, utilizatorii pot verifica singuri dacă fiecare componentă din care este alcătuit smartphone-ul lor Huawei funcționează corespunzător. Mai mult, aplicația poate testa performanțele traficului de date și ale senzorilor, în doar câteva secunde, poate oferi sugestii pentru a găsi cel mai apropiat Huawei Service Center de locația utilizatorului sau le permite utilizatorilor să apeleze direct linia de consultanță TelVerde Huawei.

Secțiunea FAQ

Un alt beneficiu al aplicației HiCare este secțiunea de întrebări și răspunsuri, care include cele mai populare întrebări primite până în acest moment de la utilizatori, precum și răspunsurile la acestea. Aceste cunoștințe pot ajuta utilizatorii să învețe cum să evite pierderea de date importante, cum să afișeze o fotografie din smartphone pe TV sau cum pot utiliza funcția Light Painting. Datorită aplicației HiCare utilizatorii scapă de procesul dificil de-a citi manualul de instrucțiuni sau de apelarea unui prieten guru în tehnologie când întâmpină o situație pe care nu știu cum să o gestioneze.

Secțiunea Phone Manager

O funcție utilă, adițională aplicației HiCare, este secțiunea Phone Manager, cu ajutorul căreia utilizatorii pot șterge toate fișierele care nu mai sunt necesare din memorie, pot scana telefonul de viruși și pot verifica ce cantitate de date au folosit recent.

Despre Huawei Consumer BG

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări și deservesc o treime din populația lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 17 centre R&D în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China și Finlanda. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția utilizatorilor săi telefoane mobile, tablete, accesorii inteligente, dispozitive pentru acasă și servicii cloud etc. Cu peste 30 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, Huawei este orientată spre a oferi soluții inovatoare, care se traduc în experiențe extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...