7.7 C
București
marți, 13 mai, 2025

N-aveți sediu sau birou în oraș? Dezvoltatorul 3house a deschis noi spații de co-working în centrul Bucureștiului. Cât costă chiria

Dată:

Dezvoltatorul 3house, noul concept de spații de lucru all-inclusive în regim co-work, anunță extinderea cu două noi etaje a spațiului de co-working 3house Universitate, aflat în clădirea Unimed din spatele Teatrului Național București. Spațiile de tip co-working sunt destinate antreprenorilor care nu au un sediu sau un office în centrul orașului, oferind toate facilitățile necesare la un birou.

„Începând din iulie 2019, suprafața totală operată este de 1.700 mp, iar compania planifică să adauge o nouă locație de 3.400 mp în clădirea Equilibrium dezvoltată de Skanska în Floreasca, în toamna acestui an”, arată un comunicat al 3house.

Grad de ocupare 90% în spațiile de la Universitate

Spațiul de co-working 3house Universitate deschis și operat de la finalul anului trecut aproape și-a triplat suprafața până la 1.700 mp pentru a oferi mai multe birouri de lucru, în contextul unui grad de ocupare de 90% înainte de inaugurarea celor două noi etaje.

Locația 3house Universitate înseamnă acum Parter + Mezanin + Etaj 1 pe strada Tudor Arghezi nr 8-10, București. Spațiul de co-work are o capacitate de până la 200 de persoane distribuite în zone amenajate pentru a primi echipe în birouri dedicate, două zone de open-space, spații de ședințe și un spațiu modular pentru evenimente, cu o capacitate de până la 120 de persoane.

Investiția totală în amenajarea spațiului 3house Universitate a fost de peste 900.000 de euro, precizează dezvoltatorul.

Proiectul de la Universitate reprezintă un pas înainte în angajamentul nostru de a oferi servicii din ce în ce mai complexe clienților noștri. Facem acest lucru prin designul spațiilor, prin modul în care construim spiritul comunității și nu în ultimul rând prin atenția pe care o acordăm zonei de gastronomie. În curând vom deschide și prima cafenea-bistro în această locație, urmând să ducem conceptul mai departe și în proiectul de la 3house Floreasca.
Vlad Craioveanu, CEO și fondator 3house și Impact Hub România

Birouri complet echipate și mobilate

3house oferă o nouă abordare a mediului de lucru ideal pornind de la nevoile identificate la companii și echipele lor.

„De la design și până la calitatea și diversitatea serviciilor, 3house construiește experiențe pentru membrii săi, pe parcursul unei zile de lucru, ajutându-i să devină mai buni în tot ceea ce își propun. Aici se regăsesc birouri pentru echipe de diferite mărimi, complet echipate și mobilate, zone de co-working și de relaxare, săli de ședințe, un spațiu de evenimente și un bistro marcă proprie”, menționează compania.

Acestor facilități li se adaugă servicii integrate pentru companii și echipele lor, precum și o serie de beneficii axate pe creșterea calității vieții individuale.

Spațiul de co-work de trei etaje din centrul capitalei oferă birouri all inclusive fie în zona de open- space fie în birouri dedicate  pentru startup-uri, echipe de proiecte sau echipe ale unor companii mari care decid să îți relocheze o parte din personal sau să le ofere angajaților, beneficiul de a lucra din centru.

Cât costă abonamentul

Abonamentele au o flexibiliate crescută și se adaptează la nevoile clienților atât în termen de mărime a echipei cât și de număr de ore pe lună.

Birourile 3house all-inclusive au fee-uri care variază de la 25 de euro (acces ad-hoc) până la 100-250 de euro/lună în zona de co-work sau prețuri construite specific pe nevoia fiecărei companii, pentru birourile de echipă.

Urmează Equilibrium by Skanska

Următorul spațiu 3house va avea aproape 3.400 mp și va fi inaugurat în toamna aceasta în clădirea Equilibrium by Skanska.

Locația este în cea mai compactă zonă de birouri din centrul de nord al Bucureștiului, zona Floreasca – Barbu Văcărescu, dar aproape de metroul Aurel Vlaicu.

„În total, anul acesta 3house va opera un spațiu total de peste 5.000 mp de spații de co-work”, a mai comunicat dezvoltatorul.

Despre 3house
3house un concept dezvoltat de către doi antreprenori români: Vlad Craioveanu – cel care a introdus cu succes primul co-working space în România în 2012 prin lansarea Impact Hub Bucharest – și Ilinca Păun, CEO al școlii de business „The Entrepreneurship Academy”.

3house și-a început activitatea pe piață din România în decembrie 2018, odată cu lansarea primei locații din centrul Bucureștiului. Este un concept local pornit la intersecția dintre o nevoie de spații de birouri flexibile all-inclusive și dorința de a dezvolta experiențe și beneficii care să contribuie ca o platformă de creștere la echilibrul individual al mediului local de business.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.