Raiffeisen Bank își continuă misiunea de a pune la dispoziția clienților săi soluții simple, sustenabile și oferă gratuit o alternativă verde, fără hârtie, pentru semnătura electronică calificată. Acest beneficiu destinat clienților companii permite utilizarea semnăturii electronice calificate a Namirial SPA Italy, un partener de încredere al Raiffeisen Bank, se arată în comunicatul transmis către redacție.
REVISTA PATRONATELOR redă, integral, comunicatul de presă al Raiffeisen Bank
Astfel, clienții persoane juridice pot semnal digital, în condiții securizate: documentația pentru procesul de actualizare a datelor companiei (pentru clienții eligibili), pachetele de cont curent, cardurile de debit, cererile pentru aplicațiile de internet și mobile banking, contractele de finanțare și alte documente acceptate de bancă în format electronic.
Pentru a afla mai multe detalii legate de Semnătura Electronică Calificată, pusă la dispoziție de Raiffeisen Bank, accesați pagina dedicată
Semnatura Electronica
În plus, clienții care dețin deja un certificat digital calificat sunt încurajați să utilizeze semnătura electronică certificată în relația cu banca.
Despre Raiffeisen Bank
În ultimii ani, Raiffeisen a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând.
Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,2 milioane de clienți persoane fizice, 99.000 de IMM-uri și 5.750 de companii mari și medii. Peste 870.000 clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.900 de angajați și o rețea de peste 333 de agenții în toată țara, aproximativ 720 de ATM-uri, 380 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și 23.500 de POS-uri.