4.2 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

STIHL România investește 6 milioane de euro în extindere și se focusează pe utilajele cu acumulator

Dată:

Compania STIHL anunță o investiție de 6 milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni. Proiectula demarat deja și se va finaliza în 2018.

Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3000 mp impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar și extinderea cu 300 mp a spațiului destinat pregătirii personalului tehninc. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealer-ilor STIHL din toată țara
Ioan Mezei, diector general STIHL România

În prezent rețeaua STIHL numără peste 360 de magazine la nivel național, iar compania a demarat încă anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiție evaluată a peste 5 mil de euro. Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Tineri antreprenori STIHL pregătiți pentru a prelua ștafeta de business de la părinți

STIHL este o companie de familie care anul trecut a împlinit 90 de ani.

Ne dorim să asigurăm continuitatea modelului de business de familie la nivelul rețelei de distribuție. Multe dintre firmele distribuitorilor au o istorie importantă cu STIHL, iar copiii antreprenorilor cu care am început colaborarea sunt deja implicați în business. Prin Clubul Tinerilor Antreprenori STIHL facem un transfer de know how către noua generație de oameni de afaceri pentru a-i integra în modelul nostru de acțiune. În prezent, un program asemănător rulează în Spania și Portugalia. Programul este susținut financiar de STIHL România, iar consultanța este realizată de experți în management
Ioan Mezei, diector general STIHL România.

Focus nou de business: utilajele cu acumulator

Din punct de vedere al produselor, STIHL va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante și mașini de tuns iarba.

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar și noi funcționalități precum pornirea ușoară, și greutatea redusă. Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendință firească a tehnologiei motoarelor care tind din ce în ce mai mult să se îndrepte spre zona electrică, fapt evident mai ales în zona auto. În calitate de producător și inițiator de tehnologie și inovație, STIHL devine un jucător din ce în ce mai important pe piața din România și în această zonă, prin deschiderea cu care abordează dezvoltarea utilajelor electrice cu acumulatori.

Despre compania STIHL

STIHL a anunțat în 2016, la nivel internațional, o creștere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenționează să investească un miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Anul trecut compania a împlinit 90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL și VIKING.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...