-2.9 C
București
marți, 18 februarie, 2025

Vicepreședintele FPTR Gheorghe Fodoreanu propune un cocktail de promovare a României la Campionatul European de Fotbal 2020

Dată:

Nominalizat pentru a reprezenta Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) în cadrul Comisiei Interguvernamentale pentru organizarea meciurilor de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, Gheorghe Fodoreanu – președintele Invitation Romania, vicepreședinte al FPTR și unul dintre principalii touroperatori români specializați pe incoming – a propus, joi, organizarea unui cocktail de promovare a României după tragerea la sorți care va avea loc la Dublin pe 2 decembrie 2019.

Pe 2 decembrie 2018 a avut loc tragerea la sorți, tot la Dublin, a grupelor preliminare, iar la finele acestui an se va desfășura tragerea la sorți care va desemna grupele echipelor câștigătoare și orașele în care vor juca acestea.

Potrivit liderului patronal, acest cocktail de excepție va reuni delegațiile echipelor țărilor care vor juca meciuri la București cu ocazia UEFA Euro 2020 și va avea ca scop promovarea turistică a României și punctarea principalelor evenimente și oportunități turistice din iunie 2020.

Cu această ocazie, „oferta complexă și completă a turismului românesc va ajunge, direct, la viitoarele delegații care vor veni la București alături de echipele țărilor lor, la echipa tehnică, la reprezentanții mass-media, la personalități precum și la suporterii din statele respective”, arată un comunicat al Invitation Romania.

Discuțiile oficiale purtate cu persoanele responsabile pentru organizarea, la București, a celor patru meciuri de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, au abordat oportunitatea acestui eveniment în variante multiple. O mare concentrare a fost asupra părții turistice, de promovare a României și a Bucureștiului. Subiectele au fost extrem de disputate și au generat multe idei privind promovarea turistică a țării noastre cu ocazia acestui eveniment. Propunerea mea, de organizare a unui cocktail de promovare a României, a fost foarte bine primită de către membrii Comisiei Interguvernamentale, din care fac parte reprezentanți ai Ministerului Turismului, ai Primăriei Municipiului București și ai Federației Române de Fotbal.
Gheorghe Fodoreanu, președintele Invitation Romania, vicepreședinte al FPTR

Meciurile din România, oportunități de promovare

Cele patru meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2020 – UEFA care vor fi găzduite de București, respectiv trei în grupe (14, 18 și 22 iunie 2020) și o optime de finală (29 iunie 2020), vor contribui mult la dezvoltarea turistică a Bucureștiului, atât ca imagine, cât și ca infrastructură, precum și la promovarea turistică a României, consideră liderul patronal.

Principalul reper privind avantajele găzduirii evenimentelor majore din industria fotbalului în România este reprezentat de finala Europa League din 2012, disputată pe Arena Națională.

Atunci, Bucureștiul a găzduit, timp de câteva zile, circa 30.000 de suporteri care au adus Capitalei circa 30 de milioane de euro.

„În contextul Campionatului European de Fotbal din 2020, vor fi 4 meciuri, care vor putea aduce, dacă respectăm același algoritm, 120.000 de străini, care vor putea genera încasări de 120 de milioane de euro”, se mai arată în comunicat.

Despre Invitation Romania
Înfiinţată în 2006, Invitation Romania este una dintre principalele agenţii de turism din România specializată pe incoming, deci pe aducerea de turişti străini. Touroperatorul Invitation aduce turişti din toată lumea, în special din Asia, Germania, Franţa, Belgia, Anglia, Spania. Printre produsele promovate se numără circuite în Maramureş, Bucovina, Delta Dunării, Transilvania.
Fondatorul Invitation Romania, Gheorghe Fodoreanu, s-a dedicat, de peste 40 de ani, aducerii turiştilor străini în România. A fost ghid şi responsabil pentru piaţa franceză al ONT Carpaţi, singura firmă, de stat, care se ocupa cu aducerea turiştilor străini înainte de 1989, pe vremea comunismului. În 1990, a fondat, alături de parteneri, unul dintre primii touroperatori privaţi din România specializaţi pe incoming, Simpa Turism – Nouvelles Frontieres. Apoi a înfiinţat, alături de alţi acţionari, firmele Simpa Sport, Visit Romania, iar în 2006 a fondat Invitation Romania, touroperator unde este acţionar 100%. În 2004 a înfiinţat Comisia de Incoming a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), organizaţie al cărei preşedinte a fost între 2006 şi 2007. În 28 de ani, de când lucrează în mediul privat, Gheorghe Fodoreanu se poate mândri că a generat României circa 100 de milioane de euro prin incoming.
De-a lungul timpului, Invitation Romania a obţinut mai multe premii şi distincţii, printre care se numără: de două ori premiul internaţional al clientelei Thomas Cook, locul 1 pentru incoming şi locul 1 pentru originalitatea programului colector la Gala Top Hotels 2017 respectiv 2018, premii acordate de Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Autoritatea Naţională pentru Turism etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.