15.8 C
București
marți, 21 martie, 2023

VITALACT, brand 100% românesc, câştigă tot mai mult teren pe piaţa de lactate

Dată:

Omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul holdingului Ropharma și implicit al societății BIOEF, a investit 3,5 milioane de Euro în noua fabrică de lactate marca Vitalact, brand 100% românesc care se bucură deja de o popularitate crescută pe piaţa românească datorită formulelor de lapte praf cu caracter inovativ pe care le produce, având în compoziție colostru și lactoferină.

Noua fabrică situată în localitatea Baru, judeţul Hunedoara, deţine echipamente de ultimă generaţie, personal specializat și laborator propriu autorizat, unde este controlată calitatea laptelui și a produselor finite. Mai mult decât atât, brandul românesc Vitalact este susținut și de propria fermă de vaci și cele 1500 hectare de terenuri agricole situate în comuna Doștat, jud. Alba.

Ferma de la Doștat a fost prima din țară care a optat pentru creșterea vacilor în stabulație liberă, aceasta însemnând că vacile au acces permanent la hrană, apă, beneficiază de un loc pentru mișcare și loc de odihnă, fiind garantată astfel starea de bine a animalelor și o calitate crescută a laptelui.

Așadar, investiția de 3,5 milioane de euro de la Baru a ajutat la diversificarea produselor brandului Vitalact ca flux integrat (fermă vegetală – fermă zootehnica – fabrica de produse lactate), corelat cu un bun control al întregului proces, de la furcă la furculiță.

Noua gamă de produse lactate Vitalact promite să păstreze compoziția și gustul natural, cu o sursă importantă de substanțe nutritive și proteine necesare pentru creșterea copiilor și a adolescenților. Produsele Vitalact conțin un nivel ridicat de vitamine, minerale si aminoacizi esențiali respectiv calciu, fosfor, potasiu, vitaminele A, D, B12 foarte necesare pentru sportivi, adulți, vârstnici.

Am decis să investesc în România, şi nu în altă ţară, întrucât aici am reuşit să construiesc de jos, puţin câte puţin, un brand care la ora actuală se bucură de o popularitate crescută, în special în rândul mamelor şi copiilor. Iniţial, am reşimţit puţină reticenţă când cei apropiaţi au aflat că îmi doresc o nouă investiţie mare în România, însă eu consider că este mereu loc pe piaţă, dacă scoţi produse deosebite, ieşite din tipar. Mă gândesc la lapte ecologic, la lapte cu proprietăți terapeutice. Cam pe aceeași idee cu laptele praf pentru copii și aici ne gândim să producem un lapte care să te facă să dormi mai ușor, altul care să te liniștească etc. Ceva la limita între alimente și suplimente alimentare. Ne dorim ca datorită noii fabrici de la Baru să reuşim să aprovizionăm magazinele din România cu produsele Vitalact, astfel încât să facem o concurenţă serioasă produselor străine.

Mihai Miron, proprietarul brandului românesc Vitalact

Directorul General al societăţii Bioef, deţinătoarea brandului Vitalact, Armando Popescu, ține să sublinieze necesitatea unor produse lactate 100% românești pe piaţa autohtonă:„Brandul Vitalact are privilegiul acesta: de a fi obținut într-un flux integrat, aceasta însemnând siguranța calității. Lapte românesc, companie românească, brand românesc. Asta înseamnă cu adevărat românesc 100%. Calitate, din respect pentru ROMÂNI”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...