4.2 C
București
sâmbătă, 7 decembrie, 2024

VITALACT, brand 100% românesc, câştigă tot mai mult teren pe piaţa de lactate

Dată:

Omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul holdingului Ropharma și implicit al societății BIOEF, a investit 3,5 milioane de Euro în noua fabrică de lactate marca Vitalact, brand 100% românesc care se bucură deja de o popularitate crescută pe piaţa românească datorită formulelor de lapte praf cu caracter inovativ pe care le produce, având în compoziție colostru și lactoferină.

Noua fabrică situată în localitatea Baru, judeţul Hunedoara, deţine echipamente de ultimă generaţie, personal specializat și laborator propriu autorizat, unde este controlată calitatea laptelui și a produselor finite. Mai mult decât atât, brandul românesc Vitalact este susținut și de propria fermă de vaci și cele 1500 hectare de terenuri agricole situate în comuna Doștat, jud. Alba.

Ferma de la Doștat a fost prima din țară care a optat pentru creșterea vacilor în stabulație liberă, aceasta însemnând că vacile au acces permanent la hrană, apă, beneficiază de un loc pentru mișcare și loc de odihnă, fiind garantată astfel starea de bine a animalelor și o calitate crescută a laptelui.

Așadar, investiția de 3,5 milioane de euro de la Baru a ajutat la diversificarea produselor brandului Vitalact ca flux integrat (fermă vegetală – fermă zootehnica – fabrica de produse lactate), corelat cu un bun control al întregului proces, de la furcă la furculiță.

Noua gamă de produse lactate Vitalact promite să păstreze compoziția și gustul natural, cu o sursă importantă de substanțe nutritive și proteine necesare pentru creșterea copiilor și a adolescenților. Produsele Vitalact conțin un nivel ridicat de vitamine, minerale si aminoacizi esențiali respectiv calciu, fosfor, potasiu, vitaminele A, D, B12 foarte necesare pentru sportivi, adulți, vârstnici.

Am decis să investesc în România, şi nu în altă ţară, întrucât aici am reuşit să construiesc de jos, puţin câte puţin, un brand care la ora actuală se bucură de o popularitate crescută, în special în rândul mamelor şi copiilor. Iniţial, am reşimţit puţină reticenţă când cei apropiaţi au aflat că îmi doresc o nouă investiţie mare în România, însă eu consider că este mereu loc pe piaţă, dacă scoţi produse deosebite, ieşite din tipar. Mă gândesc la lapte ecologic, la lapte cu proprietăți terapeutice. Cam pe aceeași idee cu laptele praf pentru copii și aici ne gândim să producem un lapte care să te facă să dormi mai ușor, altul care să te liniștească etc. Ceva la limita între alimente și suplimente alimentare. Ne dorim ca datorită noii fabrici de la Baru să reuşim să aprovizionăm magazinele din România cu produsele Vitalact, astfel încât să facem o concurenţă serioasă produselor străine.

Mihai Miron, proprietarul brandului românesc Vitalact

Directorul General al societăţii Bioef, deţinătoarea brandului Vitalact, Armando Popescu, ține să sublinieze necesitatea unor produse lactate 100% românești pe piaţa autohtonă:„Brandul Vitalact are privilegiul acesta: de a fi obținut într-un flux integrat, aceasta însemnând siguranța calității. Lapte românesc, companie românească, brand românesc. Asta înseamnă cu adevărat românesc 100%. Calitate, din respect pentru ROMÂNI”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...

Analiză CITR| Numărul companiilor de impact în dificultate atinge cel mai înalt nivel din 2013 până în prezent.

43% din totalul companiilor de impact sunt restructurabile sau aflate în insolvență iminentă. Numărul companiilor în insolvență iminentă a ajuns la 6.949, cel mai...