14.1 C
București
vineri, 31 martie, 2023

Vodafone România a lansat Future Chatbot

Dată:

Future Chatbot este un sistem complex care are capacitatea de a procesa date și de a dialoga în timp real. De la lansare, peste 11.000 de persoane au interacționat cu Future Chatbot

 Cu ocazia aniversării a 20 de ani, Vodafone România a lansat Future Chatbot, un instrument online interactiv prin intermediul căruia utilizatorii Facebook Messenger pot afla informații inedite din diverse domenii de interes. Future Chatbot răspunde în timp real întrebărilor privind evoluția din ultimii 20 de ani a comunicațiilor, dar și curiozităților privind meseriile viitorului.

De la lansare, Future Chatbot a interacționat cu peste 11.000 de persoane, iar conversațiile au generat în total peste 610.000 de mesaje. Dialogurile au o durată medie de trei minute, peste 40% dintre acestea fiind generate în mod organic. 63% dintre cei care au interacționat cu Future Chatbot s-au abonat pentru a primi periodic noi informații din domenii variate, precum comunicații, internet, servicii, auto, realitatea în sine și meseriile viitorului, acestea din urmă fiind ilustrate cu ajutorul realității virtuale 360°, în cadrul campaniei „Vezi în viitor”, lansate cu ocazia aniversării a 20 de ani a operatorului.

Recent, Future Chatbot a câștigat marele premiul al categoriei Best Content Marketing Project, la ediția din acest an a IAB MIXX Awards România, etapa locală a celei mai importante competiții de marketing digital.

Future Chatbot este proiectat să răspundă în timp real întrebărilor primite și să prezinte informații precise dintr-o cantitate impresionantă de date stocate. Având la bază principiul rețelelor neurale, acesta este dotat cu un anumit grad de inteligență artificială, care va permite dezvoltarea ulterioară a noi funcționalități.

Vodafone România aniversează 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de inițiative dedicate clienților, iar Future Chatbot este una dintre ele. Brandul Vodafone este prezent pe piața românească din anul 2005, când a achiziționat Connex, care și-a lansat serviciile în 1997. De-a lungul istoriei sale pe piața locală, operatorul a investit cu prioritate în inovație, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (în 2001) și mai apoi servicii 3G (în 2005) și 4G (în 2012). Lansarea primului serviciu de Relații cu Clienții (în 1997), a primei fundații corporative (în 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – și a celor de date și fax (în 1998), precum și a primului serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (în 2014) se numără printre premierele pe care Vodafone România le-a marcat pe piața de telecomunicații din țara noastră.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 31 martie 2017, Vodafone Group avea 515,7 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 17,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...