26.7 C
București
marți, 25 iunie, 2024

Vodafone România a lansat Future Chatbot

Dată:

Future Chatbot este un sistem complex care are capacitatea de a procesa date și de a dialoga în timp real. De la lansare, peste 11.000 de persoane au interacționat cu Future Chatbot

 Cu ocazia aniversării a 20 de ani, Vodafone România a lansat Future Chatbot, un instrument online interactiv prin intermediul căruia utilizatorii Facebook Messenger pot afla informații inedite din diverse domenii de interes. Future Chatbot răspunde în timp real întrebărilor privind evoluția din ultimii 20 de ani a comunicațiilor, dar și curiozităților privind meseriile viitorului.

De la lansare, Future Chatbot a interacționat cu peste 11.000 de persoane, iar conversațiile au generat în total peste 610.000 de mesaje. Dialogurile au o durată medie de trei minute, peste 40% dintre acestea fiind generate în mod organic. 63% dintre cei care au interacționat cu Future Chatbot s-au abonat pentru a primi periodic noi informații din domenii variate, precum comunicații, internet, servicii, auto, realitatea în sine și meseriile viitorului, acestea din urmă fiind ilustrate cu ajutorul realității virtuale 360°, în cadrul campaniei „Vezi în viitor”, lansate cu ocazia aniversării a 20 de ani a operatorului.

Recent, Future Chatbot a câștigat marele premiul al categoriei Best Content Marketing Project, la ediția din acest an a IAB MIXX Awards România, etapa locală a celei mai importante competiții de marketing digital.

Future Chatbot este proiectat să răspundă în timp real întrebărilor primite și să prezinte informații precise dintr-o cantitate impresionantă de date stocate. Având la bază principiul rețelelor neurale, acesta este dotat cu un anumit grad de inteligență artificială, care va permite dezvoltarea ulterioară a noi funcționalități.

Vodafone România aniversează 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de inițiative dedicate clienților, iar Future Chatbot este una dintre ele. Brandul Vodafone este prezent pe piața românească din anul 2005, când a achiziționat Connex, care și-a lansat serviciile în 1997. De-a lungul istoriei sale pe piața locală, operatorul a investit cu prioritate în inovație, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (în 2001) și mai apoi servicii 3G (în 2005) și 4G (în 2012). Lansarea primului serviciu de Relații cu Clienții (în 1997), a primei fundații corporative (în 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – și a celor de date și fax (în 1998), precum și a primului serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (în 2014) se numără printre premierele pe care Vodafone România le-a marcat pe piața de telecomunicații din țara noastră.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 31 martie 2017, Vodafone Group avea 515,7 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 17,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

VIDEO | O altă dezbatere pe tema crizei din Ucraina

În cadrul unei dezbateri de miercuri seara de la televiziunea Global News, intitulată ”Mai este Ucraina sprijinită de Occident”, moderatorul Calistrat Atudorei a pus...

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...