23.6 C
București
joi, 15 mai, 2025

Concurs de proiecte pentru ONG-uri: Telekom Romania lansează a IV-a ediţie a proiectului „Teimplici.ro” pentru reducerea abandonului şcolar

Dată:

Telekom Romania anunţă, luni, demararea unei noi ediții a concursului de proiecte „Teimplici.ro”, prin care își propune să identifice și să finanțeze inițiative ale organizațiilor neguvernamentale (ONG) care au ca scop reducerea abandonului școlar în mediul urban.

Sub umbrela „Educație pentru o nouă generație”, concursul „Teimplici.ro”, ediția 2018 își propune să ofere finanțări de până la 30.000 de euro pentru fiecare proiect selectat. Valoarea totală a finanțărilor acordate în cadrul ediţiei din acest an a proiectului este de 60.000 de euro.

Din păcate, rata abandonului şcolar în România se menţine la cote ridicate, ceea ce face ca acest fenomen să fie una dintre marile provocări ale sistemului național de educație. În acest context, ne-am dorit ca prin ediţia de anul acesta a proiectului Teimplici să venim în sprijinul tinerilor care abandonează şcoala şi să contribuim la combaterea acestei tendinţe îngrijorătoare. Împreună cu ONG-urile selectate, vom sprijini adolescenții cu vârste între 12 şi 20 de ani să își continue studiile. Pentru început ne vom concentra eforturile pe reducerea abandonului în mediul urban, dar ne dorim ca proiectul Teimplici să continue în această direcţie şi în viitor şi să atragă tot mai multe organizaţii care desfășoară astfel de proiecte educaționale, inclusiv în mediul rural, unde fenomenul abandonului şcolar este cu atât mai pregnant.
Ruxandra Vodă, Corporate Communication Director, Telekom Romania

Înscrierile se pot face până în seara zilei de 18 noiembrie

Organizaţiile neguvernamentale pot înscrie maximum două proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de înscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.

Prin platforma Teimplici.ro vor fi finanțate proiecte care se desfășoară pe teritoriul României, în mediul urban, și care se adresează adolescenților și tinerilor cu vârste între 12 şi 20 de ani.

„Un criteriu important de selecţie a proiectelor îl reprezintă utilizarea soluțiilor tehnologice sau introducerea de noi tehnologii pentru atingerea obiectivelor și scalarea impactului (de exemplu, crearea de platforme educaționale, aplicații mobile, cursuri online, consiliere online, cluburi educaționale mobile)”, menționează organizatorii competiției.

Ce rezultate sunt așteptate

Rezultatele așteptate au în vedere comportamentul şi atitudinea elevilor faţă de şcoală, reducerea numărului de absențe, creşterea performanțelor la învățătură, ca premise pentru atingerea obiectivului final, respectiv reducerea ratei abandonului școlar.

Mai multe detalii despre condiţiile de participare şi despre criteriile de eligibilitate a proiectelor sunt disponibile pe website-ul concursului – www.teimplici.ro – în secţiunea Regulament.

„Proiectele vor fi evaluate în perioada 19-23 noiembrie 2018. Vor fi selectate 7 proiecte finaliste. În a doua etapă, în data de 7 decembrie 2018, cele 7 proiecte vor fi susţinute în faţa unui juriu și vor fi anunţaţi câştigătorii concursului Teimplici.ro, ediţia 2018”, precizează compania de telefonie.

Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.
Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate.
Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.