25 C
București
vineri, 25 aprilie, 2025

MOL România lansează prima campanie pentru Fresh Corner, campionul paralimpic Eduárd Novák este ambasador de brand

Dată:

MOL România a anunțat, miercuri, că își continuă planurile de extindere a segmentului Consumer Services cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner și lansează prima campanie de imagine pentru brandul Fresh Corner. Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, este ambasadorul Fresh Corner în România.

„Introdus în România în vara lui 2015, Fresh Corner este un concept care s-a bucurat de mare succes încă de la început. În prezent, numărul stațiilor Fresh Corner a ajuns la 123, din totalul de 218 stații MOL din România”, arată un comunicat transmis de companie.

Stațiile noastre cu Fresh Corner au devenit un punct de referință pentru clienţii noştri în ceea ce privește oferta de servicii şi produse de calitate. Am reuşit să dezvoltăm acest concept într-un timp foarte scurt, ajungând azi la 123 de staţii în care acesta este implementat. Este un proiect de succes pe care ne dorim să  îl extindem în continuare şi în 2019. Lansăm astăzi prima campanie integrată de imagine Fresh Corner şi mă bucur că alături de noi în acest demers este Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasador Fresh Corner. Îl admir pentru puterea şi determinarea de a obţine succesul mult dorit, cred că valorile lui se aseamănă cu cele ale MOL România şi acest parteneriat al nostru va fi de asemenea unul de succes. De altfel, Eduard este o persoană care călătoreşte mult şi cunoaşte înddeaproape oferta noastră Fresh Corner.
Levente Borviz, Head of Retail MOL România

Ce componente are campania

„Această campanie este una integrată având componentă TV, OOH, comunicare POS, digital şi PR”, precizează MOL România.

În acelaşi timp, în staţiile Fresh Corner se derulează o promoţie la cafea, până la data de 15 decembrie: la 5 cafelele servite, clienţii se bucură de o cafea cadou, oferită de Fresh Corner.

Mă bucur să fiu alături de Fresh Corner în cadrul acestei campanii deoarece MOL a fost pentru mine un adevărat co-echipier de-a lungul timpului. Sunt o persoană foarte dinamică, mă deplasez atât cu mașina cât și cu bicicleta pe distanţe foarte lungi. Ca idee, merg aproximativ 100 de kilometri pe zi cu bicicleta. Indiferent dacă sunt pe două sau pe patru roți, pauzele mi le petrec la Fresh Corner. Apreciez atmosfera prietenoasă şi oferta variată, de calitate. Cafeaua, de exemplu, este extrem de importantă, pentru că îmi dă energie necesară drumurilor lungi şi mai ales în timpul curselor sau antrenamentelor de ciclism.
Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasador Fresh Corner

Ce mai puteți găsi în Fresh Corner

MOL România a lansat de curând şi oferta de toamnă disponibilă în toate stațiile Fresh Corner.

Selecția gastro a fost special gândită pentru a răspunde preferinţelor culinare din sezonul mai rece, incluzând o varietate de băuturi aromate, gustări şi preparate calde, printre care: toast cald cu şuncă şi caşcaval (cu o variantă de pâine fără gluten), baghetă cu şuncă de porc la cuptor, salată de toamnă cu mozzarella, bacon şi legume, bagheta multi-cererale cu brie şi roşii uscate, fresh de portocale cu ghimbir şi limonadă revigorantă cu fructe de pădure.

Pe lângă oferta alimentară de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea, în varianta low-fat sau decofeinizată.

„Boabele de cafea au fost atent selecţionate şi prăjite pentru a oferi aroma perfect echilibrată şi crema fină a cafelei ideale”, arată compania.

MOL aduce specialităţi variate şi delicioase de cafea pregătite pe loc, cu mare atenţie, de către echipa MOL: espresso (cel mai vândut produs din categoria cafea), café latte, cappuccino şi Frappe-uri. Astfel, pentru pasionaţii de cafea şi pentru a însenina zilele de toamnă, MOL aduce trei noi sortimente de frappe-uri, cu arome care ne amintesc de bucuria zilelelor de vacanţă: cu vanilie, caramel şi biscuiţi.

„Fresh Corner reprezintă componenta de retail a staţiilor MOL, cu o ofertă completă de cafea, produse gastro (selecţie de sandwich-uri calde şi reci, hot-dog, burgers, coaste, aripioare etc.), produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum, într-un spaţiu complet reamenajat”, precizează sursa citată.

Despre MOL

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 218 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucuresti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii.
MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.
Grupul MOL este o companie internațională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări, 26.000 de angajaţi în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie.
În domeniul explorării și producției de hidrocarburi, experiența Grupului sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia.
Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 9 țări, din care 218 în România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

Ghid Practic privind Protecția Informațiilor Clasificate

Introducere Protecția informațiilor clasificate este esențială pentru securitatea națională și integritatea instituțiilor. Acest ghid oferă recomandări și măsuri esențiale pentru gestionarea și protejarea acestor informații...

Piața Muncii în 2025: Provocări și Oportunități

Piața muncii în 2025 este marcată de schimbări profunde. Pe de o parte, anumite sectoare, precum IT-ul, se confruntă cu dificultăți, iar angajații caută soluții alternative. Pe de altă parte, domenii emergente, precum industria verde, oferă noi oportunități de angajare. Cu o competiție crescută și o dinamică în continuă schimbare, atât angajatorii, cât și angajații trebuie să se adapteze pentru a rămâne relevanți pe piața muncii.

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.