14.1 C
București
vineri, 31 martie, 2023

Peroni Nastro Azzurro își lansează noua identitate vizuală, la 14 ani după lansarea în România

Dată:

Peroni Nastro Azzurro, „berea premium italiană numărul 1 în lume, își rafinează identitatea vizuală”, introduce un nou logo și lansează pe piața din România o nouă sticlă și un nou pahar, însoțite de un ambalaj și o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului, a anunțat miercuri producătorul.

Această reînnoire reprezintă „cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005 și confirmă poziționarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial”, arată un comunicat transmis de producător – Ursus Breweries.

Semnătura lui Giovanni Peroni este gravată pe ambalaje

Inspirată din pasiunea pentru viața trăită frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizată de un design nou, simplu, elegant și creat cu mare atenție, ce are la bază istoria bogată a brandului, vizibilă prin introducerea unor elemente istorice.

„Timp de peste un deceniu, sticla și paharul Peroni au adus măiestria și eleganța stilului de viață italian mai aproape de consumatorii din întreaga lume. Noul design continuă această moștenire și propune o sticlă ce scoate în evidență o formă elegantă și curbe sofisticate. Semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni – este gravată atât pe sticlă, cât și pe pahar. Noua identitate vizuală include și schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală”, se arată în comunicat.

Noul design minimalist se extinde și în cazul paharului, care a fost creat special pentru a amplifica experiența consumului de bere la draught. Această schimbare a paharului iconic Peroni Nastro Azzurro  păstrează același profil înalt și elegant, dar cu o nouă bază hexagonală, care se potrivește cu forma noii etichete.

Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiție și o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă și noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în același timp din istoria brandului. Sperăm ca noua imagine să fie apreciată de către consumatorii din România și să-i transpună într-o stare de spirit italiană care le aduce bucurie atunci când degustă un Peroni Nastro Azzurro.
Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro

„Ambalajele care dezvăluie noua identitate vizuală Peroni Nastro Azzurro sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România de la începutul lunii martie și includ sticla nereturnabilă de 330 ml, varianta de 500 ml disponibilă la doză și sticlă returnabilă, precum și Peroni Piccola la 250 ml”, a mai comunicat producătorul.

Despre Peroni Nastro Azzurro
Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (250 ml, 330 ml, 500 ml sticlă și doză) și draught.

Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch,  Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...