Hochland, lider al pieței de brânzeturi din România, a anunțat într-un comunicat transmis vineri că relansează gama de brânzeturi maturate în Salina Praid. Astfel, după doi ani de la lansare, gama Brânză Praid va avea o nouă identitate vizuală și un nou nume – „Atelier”, totul sub conceptul creativ „Gustul Zilelor Bune”.
„Odată cu anunțarea noii identități, celor două sortimente aflate deja pe piață – Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin – li se alătură un nou sortiment: Atelier Brânză Praid Cremoasă, cu o culoare mai deschisă, o consistență mai cremoasă și un gust mai delicat”, arată comunicatul Hochland.
Rețete originale și 100% românești
„Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după rețete originale și 100% românești, în fabrica Hochland de la Sovata și maturate artizanal în Salina Praid”, precizează producătorul.
Diferența dintre cele trei rețete este dată de mixul de culturi folosite și de perioada de maturare. În funcție de toate acestea, brânzeturile capătă gusturi unice și texturi diferite de la o rețetă la alta.
Gama Atelier e o inițiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noștri și să îi încântăm cu experiențe cât mai autentice și pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoțită de un pahar cu vin.
Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România
Rebranding cu somelierul Julia Scavo
Campania de rebranding a fost lansată într-un mod inovator, printr-un masterclass de brânzeturi și vinuri, susținut de somelierul Julia Scavo. Aceasta a dezvăluit secretele pairing-ului dintre vinuri și cele trei sortimente ale gamei Atelier Brânză Praid.
Julia Scavo, somelier cu peste 10 ani de experiență în domeniu, a fost dublă medaliată cu bronz la concursul „Cel Mai Bun Somelier Din Europa” în 2013 și 2017 și a obținut de-a lungul timpului numeroase alte premii și recunoașteri internaționale – de la titlul de „Cel mai bun somelier din România” în anul 2018, la recunoașterea acesteia ca „Prima femeie laureată a prestigioasei competiții internaționale Master of Port”, în 2017.
Mă simt onorată că am prezentat acest Masterclass și, totodată, mă bucur să descopăr că și sectorul brânzeturilor evoluează și se îmbogățește cu noi produse tradiționale și artizanale. Obișnuiesc să mă documentez în legătură cu vinul și cultura română, pe care le promovez în mod constant, iar cu prilejul Masterclass-ului Hochland am fost încântată să descopăr gama de brânzeturi maturate – Atelier Brânză Praid. Sortimentul meu preferat este brânza alintată cu Fetească Neagră, ce se distinge prin originalitate și subtilitatea îmbinării cu vinul în procesul îndelung de maturare.
Julia Scavo, somelier
„Campania de comunicare va continua în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România, dar și în magazine”, a mai anunțat compania.
Despre Hochland
Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual.
În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval și mozzarella, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde.