-3 C
București
duminică, 16 februarie, 2025

Statul ar putea economisi 7% din cheltuielile bugetare cu bunuri și servicii dacă și-ar face achizițiile în ziua de Black Friday prin eMAG

Dată:

Reducerile anunțate marți numai de retailerul eMAG pentru ziua de Black Friday (15 noiembrie 2019) cumulează 270 de milioane de lei, sumă care reprezintă 6,92% din cheltuielile bugetare cu bunuri și servicii efectuate lunar – pe medie – de instituțiile statului, arată datele statistice analizate de REVISTA PATRONATELOR.

Concret, cheltuielile bugetare pe primele 9 luni din 2019 au fost, potrivit Ministerului Finanțelor, de 35,1 miliarde de lei, ceea ce înseamnă o medie lunară de 3,9 miliarde de lei. Iar reducerile anunțate de eMAG pentru data de 15 noiembrie (Black Friday 2019) însumează 270 de milioane de lei.

La un calcul simplu, observăm că totalul reducerilor este, astfel, de 6,92% din cheltuiala bugetară pe o lună cu bunuri și servicii. Deci dacă personalul cu atribuții de achiziții publice din instituții (primării, consilii județene, ministere, agenții etc.) s-ar mobiliza exemplar, bugetul de stat ar putea obține reduceri proporționale pentru cumpărăturile sale.

Media economisirii ar fi, așadar, de aproximativ 7%, dar – luate produs cu produs – reducerile ajung și la 50%.

Ce produse interesante pentru instituții sunt la reducere

Având în vedere faptul că instituțiile de stat nu s-au dat înapoi de la nciun fel de achiziție, redăm mai jos întreaga listă cu bunuri și servicii care se vor regăsi în oferta eMAG de Black Friday, lăsând la latitudinea achizitorilor să aleagă.

În acest an, în oferta eMAG vor fi incluse:
– 70.000 de televizoare
– 120.000 de smartphone-uri
– 22.000 de laptopuri
– 21.000 de frigidere
– 15.000 de mașini de spălat
– 200.000 de electrocasnice mici
– 300.000 de produse fashion
– 150.000 de parfumuri și cosmetice
– 400.000 de jocuri și jucării
– 200.000 de anvelope (majoritatea, de iarnă / all seasons)
– 400.000 de produse pentru casă și grădină
– 50.000 de articole și echipament sportiv
– (în premieră) Ferrari GTC4 Lusso, reducere de 45.000 de euro, de la 308.000 la 263.000 de euro
– Auto-moto
– Închiriere de mașini, servicii taxi și car sharing
– Bilete de avion
– Bilete la concerte și festivaluri
– Bilete la evenimente sportive
– Servicii medicale
– Abonamente de telefonie
– Bilete la parcuri de distracții locale și internaționale
– Ceasuri și bijuterii de lux
– Pachete turistice în România și în străinătate.

Spre exemplu, dacă o primărie de dimensiuni medii are în programul său de achiziții 10 telefoane mobile, poate obține reduceri de până la 50% atât pentru terminale, cât și pentru abonamentele aferente acestora.
Sau, pentru pachetele turistice în România și străinătate, de care instituțiile statului nu sunt deloc… străine, reducerile de Black Friday urcă și la 30%, ceea ce ar degreva serios cheltuielile respective.

Reducerile de Black Friday sunt adresate, în principiu, persoanelor fizice (particulare), dar desigur sunt deschise și celorlalte categorii, inclusiv ordonatorilor de credite. Ar fi interesantă o participare a acestei categorii, chiar dacă nu este principala noastră țintă.
Iulian Stanciu, CEO eMAG

Vânzările eMAG ar putea depăși 500 de milioane de lei

Retailerul eMAG organizează Black Friday pe 15 noiembrie și a pregătit cea mai variată gamă de produse de până acum: 3,5 milioane de produse cu reduceri totale de 270 de milioane de lei, oferite de eMAG și de cei 8.000 de comercianți din Marketplace. Potrivit estimărilor de anul acesta, clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 500 de milioane de lei.

„Black Friday este cel mai bun moment din an pentru shopping și suntem pregătiți să le oferim clienților o experiență memorabilă. Interesul este mare anul acesta, îi așteptăm cu o ofertă foarte variată și cu surprize pe parcursul întregii zile”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

REVISTA PATRONATELOR redă, în continuare, principalele componente anunțate de eMAG pentru ziua de Black Friday

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde.

Compania estimează că peste 60.000 de oameni vor comanda pentru prima dată online de pe eMAG.ro și din aplicația de mobil.

Livrare până pe 28 noiembrie și experiență de utilizare îmbunătățită

Anul acesta, eMAG împreună cu firmele de curierat au dezvoltat semnificativ ecosistemul de livrare, astfel încât experiența clienților să fie mult îmbunătățită: 70% dintre comenzile de Black Friday vor fi expediate în primele cinci zile, iar restul vor fi livrate până pe 28 noiembrie.

Clienții pot alege soluția de livrare care se pliază cel mai bine pe nevoile și programul lor: livrare prin curier sau ridicare personală. Comenzile vor fi livrate prin curier de FAN Courier și Sameday sau pot fi ridicate personal din cele 16 showroom-uri din întreaga țară, de la cele 625 de oficii Poșta Română sau deschizând sertarele celor 250 de lockere easybox.

Pentru a beneficia de o experiență foarte bună de navigare și căutare în site in ziua de Black Friday, eMAG a investit 3 milioane de euro în servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare.

Până la 40 de rate fără dobândă

Clienții eMAG au la dispoziție metode flexibile de plată pentru a profita de cele mai bune prețuri din an.

Folosind cardurile de credit emise de băncile și instituțiile financiare partenere, clienții vor putea achita cu până la 40 de rate fără dobândă.

Mai mult, cardurile de cumpărături eMAG Raiffeisen Bank solicitate în ziua de Black Friday vor fi alimentate cu un bonus de 200 RON.

Sfaturi pentru cumpărători

Pentru o experiență cât mai bună de cumpărături și o comandă rapidă în ziua de Black Friday, pe 15 noiembrie, eMAG le recomandă clienților:
– Să-și facă din timp lista cu produsele favorite
– Să își completeze datele în contul de client eMAG
– Să își instaleze aplicația eMAG pentru a afla când începe Black Friday. Să își activeze notificările pe mobil pentru a afla din prima secundă când începe Black Friday
– Să își salveze cardul, punctul de livrare favorit sau adresa de livrare în contul de client pentru a comanda repede produsele preferate.

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
De 18 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

IMM-urile din România se confruntă cu provocări majore: inflația, digitalizarea și lipsa forței de muncă

Mediul de afaceri din România traversează o perioadă de transformări semnificative, iar întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se află în fața unor provocări importante. Potrivit unui raport recent al Consiliului Național al IMM-urilor, principalele dificultăți cu care se confruntă antreprenorii sunt inflația ridicată, tranziția către digitalizare și deficitul de forță de muncă.

Protecția Fermierilor împotriva Practicilor Comerciale Neloiale

implementarea acestor măsuri reprezintă un pas important în sprijinul fermierilor și al producătorilor mici, reducând dezechilibrele comerciale și creând un lanț de aprovizionare mai corect și mai transparent.

Noile Reglementări privind Ambalajele și Impactul lor asupra Mediului de Afaceri

În contextul noilor politici europene privind sustenabilitatea, Uniunea Europeană a introdus reguli stricte pentru gestionarea ambalajelor și reducerea deșeurilor de ambalaje. Aceste măsuri au...

Impactul Ordonanței de Urgență nr. 156/2024 asupra mediului de afaceri din România

Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 reprezintă o schimbare majoră în peisajul fiscal românesc. Deși scopul său este de a alinia regimul fiscal intern cu cerințele bugetare și europene, efectele asupra companiilor pot fi semnificative. Este esențial ca antreprenorii și managerii să analizeze atent impactul acestor modificări și să își ajusteze strategiile financiare pentru a rămâne competitivi în acest nou context legislativ.

Măsuri fiscale și legislative recente: Provocări și schimbări pentru economia României

În ultimele luni, România a adoptat o serie de măsuri fiscale și legislative cu scopul de a sprijini sustenabilitatea financiară a statului și de a răspunde provocărilor economice interne și externe. Aceste schimbări vizează o gamă largă de sectoare, de la impozitarea băncilor și microîntreprinderilor, până la accize și reglementări privind TVA-ul.

Piața Muncii în România: Provocări și Perspective

România se confruntă cu o dinamică intensă pe piața muncii, iar factorii economici, demografici și tehnologici dictează direcția în care aceasta evoluează. Cum afectează aceste schimbări angajatorii și candidații? Care sunt soluțiile pentru viitor? Hai să analizăm împreună!