8.1 C
București
joi, 23 martie, 2023

TEILOR Holding a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri în creștere

Dată:

Lanțul internațional de magazine de bijuterii de lux are o tradiție de aproape un sfert de veac și e prezent în România, Ungaria, Polonia și Bulgaria
Lanțul internațional de magazine de bijuterii de lux, TEILOR, cu o tradiție de 24 de ani și prezent în România, Polonia, Ungaria și Bulgaria, a raportat la finele lunii aprilie o cifră de afaceri în creștere. La nivelul celor trei entități ale grupului este vorba despre 282,7 milioane de lei, o creștere cu 47% față de anul 2020, EBITDA de 45,3 milioane de lei, o apreciere de 10% comparativ cu 2020 și un profit net de 26,7 milioane de lei, o scădere de 13%.

Anul trecut a fost unul în care am înregistrat creșteri semnificative, dar și în care am investit masiv în dezvoltarea afacerilor TEILOR Holding. Investițiile s-au axat pe continuarea expansiunii atât la nivel local, cât și internațional, dar de asemenea, am continuat și investițiile în dezvoltarea echipelor, creșterea performanței resursei umane precum și în digitalizarea companiei. Suntem mulțumiți de rezultatele înregistrate de către fiecare companie din grup. Capitalul atras de la investitorii BVB la finalul anului trecut a început să fie utilizat încă de la acel moment și suntem încrezători că va începe să producă rezultate din 2022. Pe măsură ce ne continuăm planul de expansiune accelerată, nu excludem oportunitățile de a accesa capital suplimentar de la investitorii BVB. Anul acesta ne propunem să continuăm dezvoltarea la nivel de grup și să creștem toți indicatorii de performanță, deoarece obiectivul nostru principal este atingerea unei cifre de afaceri de un miliard de lei la nivelul grupului, până la finalul anului 2026.

Mircea Varga

Membru al Consiliului de Administrație al TEILOR Holding

În ceea ce privește rezultatele financiare înregistrate de cele trei entități din cadrul TEILOR Holding, în 2021, lanțul de magazine de bijuterii de lux TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, o creștere cu 65% față de anul 2020, o EBITDA de 33,3 milioane de lei, o majorare cu 46% și un profit net de 19,8 milioane de lei, în creștere cu 17% comparativ cu anul anterior.

Creșterile din cadrul „TEILOR” au fost susținute de diversificarea produselor vândute, investițiile realizate în marketing și recunoaștere a brandului, precum și de investițiile efectuate în extinderea magazinelor din România și la nivel internațional.

În 2021, „TEILOR” s-a extins în Ungaria, unde compania a deschis două magazine în Budapesta – în Allee Mall și Etele Plaza, precum și a deschis două noi magazine în Varșovia, Polonia în centrele comerciale Arkadia și Zlote Tarasy. De asemenea, filiala din Bulgaria a„TEILOR”, a finalizat lucrările de amenajare demarate în 2020 la magazinele Serdika și The Mall.

În prezent, „TEILOR” operează 61 de magazine în România, Polonia, Ungaria și Bulgaria. La nivel internațional, planurile „TEILOR” includ consolidarea în piețele în care compania este prezentă, Polonia, Ungaria și Bulgaria, prin magazine noi, precum și intrarea în piețe noi din centrul și vestul Europei. Pe termen lung, obiectivul „TEILOR” este de a deschide 60 de magazine în afara granițelor României.

Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, conducerea companiei se bazează pe experiența din ultimii cinci ani, perioadă în care rețeaua de magazine a crescut de la 7 la 61 de locații. Cea de-a treia entitate din cadrul holdingului, Teilor Invest Exchange a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, o creștere cu 38% comparativ cu anul 2020 și un profit net de 4,5 milioane de lei.

Creșterile au fost determinate de expansiunea activității companiei, care a ajuns la sfârșitul anului 2021 la 73 de agenții. În noiembrie 2021, TEILOR Holding a desfășurat două plasamente private, unul în euro și altul în lei, prin care a atras 45 de milioane de lei de la investitorii BVB, fiind cel mai mare plasament privat pentru obligațiuni corporative de pe piața AeRO a Bursei de Valori București. Cele două emisiuni de obligațiuni, în lei și euro, se tranzacționează pe această piață sub simbolurile bursiere TEI26 și TEI26E începând cu data de 21.12.2021.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...