Unilever și asociația Plantăm Fapte Bune în România au lansat campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” în rețeaua Mega Image.
„Unilever, unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cunoscut pentru implicarea într-un stil de viață sustenabil și investițiile în comunitatea locală și în mediu, se alătură inițiativei Plantăm Fapte Bune în România împreună cu Mega Image pentru a împăduri zonele din sudul României”, arată un comunicat transmis de inițiatorii campaniei.
Această campanie continuă seria acțiunilor de sustenabilitate desfășurate de Unilever în România, compania fiind cunoscută la nivel local pentru campaniile inițiate de Domestos (Domestos susține igiena în școli), Cif (Cif curăță România) sau Rexona (Rexona te provoacă la 5.000 de pași pe zi împreună cu Simona Halep).
Unilever este recunoscut și apreciat pentru brandurile care investesc într-un stil de viață sustenabil și în creșterea impactului social pozitiv. «Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!» este o inițiativă puternică și sperăm să aibă un ecou pozitiv în rândurile consumatorilor care pot contribui printr-un gest simplu la o acțiune cu efecte pe termen lung pentru binele comunității și al mediului.
Lavinia Gheorghe, Customer & Channel Development Lead Unilever South Central Europe
Plantăm Fapte Bune în România este o iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, care a pornit la drum în 2011. Până în prezent, aproape 35.000 de voluntari au plantat și îngrijit 736.000 de copăcei pe un total de peste 235 de hectare de terenuri publice neproductive în localități din 27 de judeţe.
Cum te poți alătura campaniei
„Pentru a te alătura campaniei «Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!» trebuie să achiziționezi produse Unilever din cadrul magazinelor Mega Image în valoare de minimum 30 de lei. Înscrierea în campanie se face pe baza înregistrării bonului fiscal pe www.unilevertepremiaza.ro. Astfel, vei putea oferi cuiva drag un copac, pe care va avea ocazia să îl planteze într-un nou spațiu verde alături de Plantăm Fapte Bune în România”, menționează promotorii campaniei.
Pe lângă participarea în cadrul acestei inițiative de împădurire, persoanele înregistrate vor avea șansa de a câștiga biciclete Pegas. Aceste premii se vor acorda prin extragere la tombolă, care va avea loc la finalul campaniei.
Ce produse participă
Produse participante în campanie sunt: Dove, Dove Men + Care, Rexona, Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Delikat, Hellmann’s.
Campania se desfășoară pe toată perioada lunii martie. Pentru mai multe detalii, consultă regulamentul disponibil în mod gratuit pe www.unilevertepremiaza.ro.
Unilever se concentrează asupra furnizării mai multor beneficii sociale și de mediu în mai multe părți ale lumii prin intermediul Unilever Sustainable Living Plan (USLP).
„Încă de la începutul lansării USLP în 2010, Unilever a raportat deschis progresul companiei și au făcut pași mari în îndeplinirea multora dintre obiectivele ambițioase pe care le-au stabilit. În momentul de față, Unilever este pe cale să îndeplinească în jur de 80% din angajamentele globale, printre care îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a 1 miliard de persoane, reducerea impactului asupra mediului la jumătate și îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru milioanele de angajați, furnizori și comercianți”, se mai arată în comunicat.
Despre Unilever
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi.
Compania are 161.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53,7 miliarde de euro în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare.
Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.
Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.
În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România.
Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.