6.5 C
București
joi, 23 martie, 2023

Vestra, companie cu peste 25 de ani experiență în industria utilităților, anunță o creștere de 7 procente a cifrei de afaceri pe 2021

Dată:

Ea s-a orientat de anul trecut și către un domeniu nou de activitate, aviația pentru mediul de afaceri
Vestra, companie românească cu peste 25 de ani experiență în industria utilităților și a echipamentelor de automatizare, a anunțat la începutul lunii mai o cifră de afaceri în 2021 de 21 milioane de euro, în creștere cu 7% față de anul 2020.

Compania a înregistrat un trend ascendent în afaceri datorită deblocării anumitor proiecte încetinite sau oprite în 2020, pe fondul pandemiei, și a accesării unor oportunități noi, majoritatea constând în proiecte cu fonduri europene. De asemenea, compania își extinde activitatea către un domeniu conex, aviația pentru mediul de afaceri.

După o perioadă de restricții cauzate de pandemie, în care principalele sectoare economice au fost parcă amorțite, anul trecut activitatea a început să revină la normal cu pași timizi, dar siguri. Astfel, am început să punem în mișcare proiecte blocate, dar și să accesăm noi oportunități. În plus, am consolidat divizia de IT, destinată atât proiectelor pentru orașe inteligente (smart cities) cât și securității cibernetice (cyber security). În era IoT (Internet of Things ), cele două direcții au nevoie de o abordare integrată pentru a fi cu adevărat sustenabile.

Vlad Iftime

Managing partner Vestra

Prin poziționarea strategică, dar și prin complexitatea serviciilor și facilităților oferite, Vestra reușește să atragă anual noi clienți, ce asigură furnizarea de servicii și soluții inovatoare, care pun accent pe dezvoltarea durabilă. De aceea, strategia de business a companiei constă în oferirea de soluții SMART asigurând eficientizarea implementării proiectelor de utilități publice și contorizarea inteligentă prin comunicații specifice, toate acestea contribuind la protejarea mediului înconjurător, un vector important al Vestra.

Dintre cele două divizii principale de activitate ale companiei, anul trecut divizia de utilități a înregistrat o creștere de 9% față de 2020, atât datorită accelerării unor proiecte, cât și alăturării de noi clienți în 2021. Modernizarea infrastructurii și a rețelelor de utilități, îndeosebi proiectele pentru rețele de apă și energie termică, au fost cele mai solicitate servicii.

În 2022, cuvântul cheie pentru noi este dezvoltarea, atât a noastră, cât și a clienților noștri. În această direcție, vom continua să lucrăm la planurile de creștere a vânzărilor și vom investi și mai mult în digitalizare, unde avem în plan lansarea unei platforme de e-commerce pentru clienții noștri. Focusul departamentului nostru de IT va fi în jurul comunităților și a orașelor SMART. Nu ne este frică să creștem și să oferim alternative la problemele actuale din infrastructura rutieră la nivel național. De aceea, anul acesta avem în plan investiții în domeniul aviației pentru mediul de afaceri, un domeniu subdezvoltat în România, dar care crește în amploare de la an la an.
Vlad Iftime
Managing partner Vestra

Despre Vestra
Compania Vestra s-a desprins din grupul Elsaco în anul 2015, când scopul principal al diviziei a devenit aducerea pe piața din România a celor mai performante și calitative soluții atât pentru clienții privați cât și cei de stat din domeniul utilităților și automatizării industriale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...